معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: پیرو درخواست‌های مردمی تا پایان فصل خزان، برگ‌های پاییزی در هفت نقطه شهر جمع‌آوری نخواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ 27 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، شهرام جوادزاده با اشاره به ریزش برگ‌های پاییزی در فصل پاییز و جلوه‌ی زیبا به فضای شهر اظهار کرد: با توجه به درخواست و مطالبه شهروندان طی روز‌های گذشته با هماهنگی‌های صورت گرفته، برگ‌های پاییزی درختان در هفت نقطه شهر جمع‌آوری نمی‌شود تا زمینه ثبت تصاویر ماندگار با استفاده از مناظر طبیعی پاییزی برای شهروندان فراهم شود.

وی افزود: برگ‌های درختان پیاده‌راه مابین میدان بسیج و ارتش، گذرگاه آرامش حدفاصل میدان پلیس و شوراسنتر، پیاده‌راه عالی‌قاپو، پیاده‌راه مقابل استانداری و پیاده‌راه‌های کنار رودخانه بالیخلی‌چای از جمله خیابان (پارک) معلم، خیابان ساحلی و خیابان مطهری به‌صورت مدیریت شده جمع‌آوری نخواهد شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اردبیل با بیان این‌که در راستای بهره‌مندی شهروندان از زیبایی‌های فصل پاییز برنامه‌ریزی لازم برای ایجاد معبر پاییزی در سطح شهر انجام شده‌است، تصریح کرد: این اقدام در راستای استفاده از مناظر زیبای طبیعی و ایجاد فرش پاییزی در برخی نقاط شهر باتوجه به درخواست شهروندان انجام می‌شود.

جوادزاده گفت: این طرح برای اولین بار اجرایی می‌شود تا شهروندان بتوانند از این فرصت برای ثبت خاطره پاییز ۱۴۰۲ استفاده کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار