مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌جنوبی گفت: با بررسی های فصلی مشاهده شد که ۹۰ درصد قراردادهای جدید دستگاه‌های اجرایی حساب‌ها در بانک‌های استانی بود.
کد خبر: ۱۱۳۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷ 28 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مرتضی ذاکریان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی امروز در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان با اشاره به عملکرد قابل دفاع تیم اقتصادی استان اظهارداشت: گام‌های منسجمی با همگرایی برای رفع مشکلات و چالش‌های اقتصادی استان برداشته ایم که خوشبختانه امروز شاهد اجرایی شدن بسیاری از مصوبات هستیم.

وی در خصوص انتقال پرونده‌های مالیاتی به استان افزود: این موضوع از یکسال گذشته مطرح شد که تا کنون خوشبختانه اتفاقات خوبی رقم خورده است.

وی در زمینه افتتاح حساب پیمانکاران طرف قرارداد دستگاه‌های اجرایی در استان هم گفت: با بررسی‌های فصلی مشاهده شد که ۹۰ درصد قرارداد‌های جدید دستگاه‌های اجرایی حساب‌ها در بانک‌های استانی بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه ضمانت نامه‌های بانکی نیز باید از بانک‌های استان اخذ شود، عنوان کرد: در گام بعدی پیگیری استفاده از بیمه‌های استان برای بیمه پروژه‌ها است که در دستور کار پیگیری قرار دارد.

ذاکریان به سفر معاون حراست بیمه ایران به استان اشاره کرد و گفت: در دیداری که با ایشان داشتم اظهار رضایت از عملکرد بیمه‌ای استان داشتند.

این مقام مسوول با اذعان به اینکه عملکرد تیم اقتصادی استان قابل قبول و قابل دفاع است، بیان داشت: با همراهی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی گام‌های منسجم برای رفع چالش‌های اقتصادی خراسان جنوبی برداشته ایم که امروز شاهد تحقق بسیاری از مصوبات هستیم.

ذاکریان با بیان اینکه موفقیت‌ها نتیجه یکپارچگی و همگرایی تیم اقتصادی استان بوده است، افزود: با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی استان زمینه جهش وجود دارد باید برای تحقق این مهم در حوزه زیرساخت استان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار