مشاور و دستیار ویژه استاندار یزد خبرداد؛
مشاور و دستیار ویژه استاندار یزد از پایان ارزیابی عملکـرد 84 تن از مدیـران کل اسـتان براساس 27 شاخص اختصاصی و عمومی خبرداد.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ 02 November 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، احمد آخوندی از پایان ارزیابی عملکرد مدیران استان خبرداد و گفت: در این مرحله، عملکرد 84 تن از مدیران استانداری، دستگاه های اجرایی و روسای دانشگاه ها در نشست شورای معاونین استانداری مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بنابر نتایج ارزیابی ها یکی از چهار گزینه «تشویق»، «تثبیت»، «تذکر» و «تغییر» شامل حال مدیران می شود، خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی ها، 52 مدیر در پست خود تثبیت شدند که از این تعدد 37 تن به جهت عملکرد بهتر، شایسته تقدیر شناخته شدند.

آخوندی، هشت تن از مدیران استان را مشمول دریافت تذکر دانست و خاطرنشان کرد: این گروه از مدیران تا پایان سال 1402 مهلت دارند تا نسبت به بهبود عملکرد خود اقدام کنند.

مشاور و دستیار ویژه استاندار یزد با بیان اینکه مدیرانِ حائز امتیاز کمتر از حد نصاب، از چرخه مدیریتی خارج می شوند، تصریح کرد: براساس نتایج ارزیابی ها، نام 24 تن از مدیران استان در لیست تغییر قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه اسامی هیچ یک از مدیران به صورت عمومی اعلام نخواهد شد، گفت: نتایج ارزیابی عملکرد مدیران مشمول گزینه های تثبیت و تذکر توسط معاونت های مربوطه استانداری، به اطلاع آن ها خواهد رسید.

مشاور و دستیار ویژه استاندار یزد در همین راستا ادامه داد: اسامی مدیران شامل گزینه «تغییر» صرفا به وزارتخانه یا سازمان مربوطه اعلام خواهد شد.

آخوندی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه استان فعلا برنامه ای برای تغییر فرمانداران و بخشداران ندارد، اضافه کرد: عملکرد مدیران بانک های استان نیز در حال انجام است و نتایج به زودی اعلام خواهد شد.

مشاور و دستیار ویژه استاندار، هدف از این اقدام را تسریع در روند خدمت رسانی به مردم و تحقق سیاست های دولت سیزدهم دانست و افزود: فرآیند تغییر مدیران، زمانبر است و مراحل آن در چارچوب قانون انجام خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه این ارزیابی، آخرین دور از ارزیابی مدیران کل استان در دولت سیزدهم نیست، گفت: عملکرد مدیران و دستگاه های استان به صورت مستمر ارزیابی و متناسب با نتایج حاصله، تصمیمات لازم از سوی مدیریت ارشد استان اتخاذ خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار