شبیه مرغک‌زاری کز آشیانه ‌بی‌افتد؛ ما همه افتاده بودیم؛ از رنج و مصیبت کودک‌کشی‌ها و نامردی‌های رژیم موقت. البته آقایمان(رهبر معظم انقلاب) هم‌ دلش خون بود. خود او گفت. اما مصیبت ما کمی فرق داشت.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ 03 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، شبیه مرغک‌زاری کز آشیانه بی‌افتد؛ ما همه افتاده بودیم؛ از رنج و مصیبت کودک‌کشی‌ها و نامردی‌های رژیم موقت. البته آقایمان (رهبر معظم انقلاب) هم دلش خون بود. خود او گفت. اما مصیبت ما کمی فرق داشت.

ما جوان‌های تازه به دوران رسیده، نه در اول انقلاب بودیم و نه در ۸ سال دفاع مقدس. شاید تراژیک‌ترین اتفاق زندگیمان کرونا بود و زندگی پس کرونا؛ امّا حالا با چشمان خود دیدیم که در کمتر از یک ماه هزاران زن و کودک را شهید کردند و سازمان‌های بین‌المللی هم سکوت.

ما به چشمانمان دیدیم که بیمارستان را زدند! مگر می‌شود بیمارستان را زد؟! بیمارستان؟! بیماران بی‌دفاع مگر چه گناهی داشتند؟ البته این را هم دیدیم که در کمال وقاحت از کشتن کودکان گفتند و افتخار کردند. در این میان شور و شوق و خشم و نفرت، به دنبال شانه پدرانه می‌گشتیم تا راهنماییمان کند، تا دل‌های ما را به فتح الفتوحی آرام کند و نوید آینده‌ای روشن را دهد که داد.

او گفت که تحلیل تاریخی داشته باشید چراکه آینده از آن شماست و پیشران کشور شما جوانان هستید.

در کلاس درس دیروز پس از تأملی بر تاریخ ۲۰۰ ساله کشور عزیزمان ایران، رهبر انقلابمان تاریخ آینده را ترسیم کرد؛ تاریخی سرشار از درخشندگی و پیشرفت ایرانِ اسلامی. مملو از موفقیت برای کشور‌های اسلامی و در نهایت قلب‌هایمان قرص و محکم شد.

وعده نصرت فلسطین را داد و اعلام کرد مقاومت تنها راه پیروزی است. بله. ما به چشمان خود دیدیم در این جهان که عده‌ای خود را باغ و دیگران را جنگل وحشی می‌پندارند مقاومت تنها گزینه باقی مانده و راه‌حل پیروزی خواهد بود.

تا ظهور مُنجیمان که جهانی سراسر رحمت را به ارمغان خواهد آورد ما محکوم به مبارزه و تکلیفمان دفاع از مظلومین سراسر عالم خواهد بود. در این راه نیز به قول پیر ما: تنها آن‌هایی تا آخر با ما هستند که درد فقر، محرمیت و استضعاف را چشیده باشند؛ البته بیداری اسلامی ادامه دارد، در استضعاف قرار دادن مسلمان دیگر به پایان رسیده و همه ما امّتی واحد در نظم نوین جهانی نقش‌آفرینی موثری خواهیم کرد. طوفان فلسطین در امتداد تمام تلاش‌های عالمان و اندیشمندانمان که تومار غرب را در هم خواهد پیچید.

صبر؛ و صبوری مردم فلسطین در زمان حاضر مصادق مبارزه‌ای شکوهمند است که ما نیز باید به آن توجه کنیم. صبر حلقه مفقودی ما جوانان بود. در نهایت دلمان آرام شد. آری، ما همه، دانش‌آموزان و دانشجویان به‌سان مرغک‌زاری دلسوخته بودیم که به شانه‌ای پدرانه رسیدیم.

به گزارش فارس، روز گذشته جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار، با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار