در آستانه ۱۳ آبان روز استکبارستیزی، استاندار اصفهان با نمایندگان تشکل‌ها و نخبگان علمی و فرهنگی دانش آموزی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ 01 November 2023

 استاندار اصفهان در این دیدار نقش دانش آموزان را در رشد و شکوفایی کشور بسیار مهم برشمرد و گفت؛ اگر می‌خواهیم آینده‌ای روشن برای کشور داشته باشیم باید دانش آموزان به وظیفه اصلی خود یعنی تحصیل، تهذیب و ورزش بیش از پیش توجه داشته باشند.
سید رضا مرتضوی با بیان اینکه هجمه‌های شبکه‌های معاند و رسانه‌های خارجی نباید خللی در عزم و اراده حقیقت طلبی و آرمان خواهی نسل جوان ایجاد کند افزود: آنچه امروز نقطه امید دشمنان این مرزوبوم شده، آشنا نبودن برخی از دانش آموزان با پیشینه و گذشته تمدن اسلامی است.
وی به نقش آمریکا و متحدان او در تهاجم فرهنگی اشاره کرد و گفت: سال‌ها ظلم و ستم کشور‌های استبدادگر نتوانسته در رسیدن به اهداف تمدن اسلامی خللی وارد کند.
استاندار اصفهان، مصداق کنونی اعمال مجرمانه آمریکا را در حمایت از رژیم کودک کش صهیونیسم و بمباران مردم مظلوم غزه بیان کرد و گفت: حضور پرشور دانش آموزان در مراسم ۱۳ آبان میتواند پاسخی محکم در حمایت از فلسطینیان و محکوم کردن اعمال رژیم صهیونیستی باشد.
سید رضا مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز مهمترین نشست مسوولان اجرایی استان شرکت در شورای آموزش و پرورش و تلاش برای کاهش دغدغه‌های دانش آموزان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار