سید محمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج درخطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج که با شعار‌های مرگ برآمریکا، مرگ براسراییل، مرگ برمنافق و مرگ بر انگلیس نمازگزاران همراه بود، افزود: حرف دانش آموزان و مردم به رهبر معظم انقلاب همین شعار‌هایی است که داده می‌شود و بیان می‌کنند که اگر ایشان اذن دهند طوفان برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ 04 November 2023

شعار مرگ بر آمریکا اقتدار ماست؛ این را بگیرند، نفوذ بین‌المللی از دست می‌دهیم!

به گزارش «تابناک البرز» بنا بر این گزارش بخش‌هایی از اظهارات امام جمعه کرج را در ادامه می‌خوانید:

بیش از ۴۰ سال است که بین ایران و آمریکا و اسراییل غاصب تقابل جدی به دلیل نفوذ قدرت و عمق راهبردی ایران اسلامی وجود دارد.

اگرچه دشمنان با ترفند‌های جدید وارد عرصه می‌شوند و از طرف دیگر با خط فکری فاسد و خائن که در داخل کشور سم پاشی و سیاه نمایی دارد، مواجه هستیم، اما جبهه انقلاب دائم در جهت روشنگری و تبیین فعال است.

همیشه رهبر انقلاب درخواست دارند که جوانان اهل تحلیل باشند و در همین فرمایشات اخیر بیان داشتند که اکنون میدان، میدان غزه و اسراییل نیست بلکه میدان حق و باطل است.

انقلاب زمینه ساز بزرگترین جریان در خنثی سازی اهداف استکبار شد و سدبزرگی در برابر دشمنان است که در موضوع وحدت جهان اسلام اقدامات موثر داشت.

مرگ برآمریکا فقط شعار نیست بلکه یک خط مشی است که این شعار اقتدار ماست و اگر این شعار را از ما بگیرند نفوذ بین المللی خود را از دست می‌دهیم چراکه با این شعار پیوند استراتژیک با سایر کشور‌ها پیدا کرده ایم و جبهه بزرگی به وجود آمده است.

نشر و توسعه این شعار برای آمریکا خسارت بار است چنانچه دیدیم که بار‌ها خواستند درمقاطع مختلف دست از این شعار برداریم و شاهد بودیم خواب و خاطره از حضرت امام (ره) برای دست برداشتن از این شعار گفته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار