نسل جدید رئیسعلی‌ها در بوشهر آمده بودند تا با مشت های گره کرده و قامت کوچک خود بزرگی کنند و در دهان استکبار بکوبند. آنها آمده بودند تا در روزی که موسوم به دانش آموز است به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و اسرائیلی ها بگویند ما حریفتان هستیم.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ 04 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سید حسین موسوی: دانش آموزان بوشهری امروز قراری داشتند، قراری از جنس استکبارستیزی؛ ساعت ۹ صبح اینجا بوشهر، میدان رئیسعلی دلواری در هوایی پاییزی، میعادگاه دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها بود، آمده بودند بیعتشان را با حضرت روح‌الله معمار استکبارستیزی و امام خامنه‌ای ناگسستنی کنند، آمده بودند در روز دانش آموز مشق ایثار و مقاومت برای تاریخ بنویسند و دینِشان را به انقلاب ادا کنند.

آمده بودند تا با مشت‌های گره کرده با قامت کوچک خود بزرگی کنند و در دهان استکبار بکوبند. آن‌ها آمده بودند تا در روزی که موسوم به دانش آموز است، انزجار خود را از جنایت‌های اسرائیل و آمریکا و انگلیس در کشتار شهادت گونه کودکان و زنان و مردان غزه ابراز کنند. دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها آمده بودند به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و اسرائیلی‌ها بگویند ما حریفتان هستیم.

آغاز راهپیمایی با فریاد الله اکبر

راهپیمایی ساعت ۹ صبح با ندای کوبنده الله اکبر آغاز می‌شود و یک صدا فریاد‌های نسل جوان به عرش می‌رود. مراسم امسال رنگ مقاومت بیشتری به خود گرفته، بسیاری از دانش آموزان سربند‌ها و پرچم فلسطین در دست دارند، آن‌ها آمده بودند تا در یوم الله ۱۳ آبان پیام حمایت از کودکان و دانش آموزان فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.



بسیاری از دانش آموزان پرچم کشور فلسطین را بر صورت خود منقش کرده بودند تا اینگونه پیام حمایت خود را در جوار خلیج فارس بیخ گوش آمریکایی‌ها مخابره کنند.

راهپیمایی ۱۳ آبان که اقشار مختلف مردم استان از روحانیون و طلاب تا دانش آموزان و دانشجویان و کارمندان و بازاریان در آن حضوری باشکوه داشتند با شعار لبیک یا خامنه‌ای ادامه پیدا کرد.

مردم بوشهر مسیر میدان رئیسعلی دلواری را تا میدان قدس و سپس تا مصلی امام خمینی (ره) را با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مشت‌های گره کرده پیمودند.

به گزارش فارس، در این برنامه، سردار مجتبی باستان، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور در مصلی جمعه به عنوان سخنران ویژه این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت.

برگزاری راهپیمایی در ۱۰۰ نقطه استان

حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: این راهپیمایی در بیش از ۱۰۰ نقطه استان بوشهر در حال برگزاری است.



وی بیان داشت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور مردم ولایتمدار مردم در تمام شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر برگزار می‌گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار در بوشهر از میدان شهید رئیس‌علی دلواری به سمت میدان قدس و مصلی جمعه بوشهر امروز از ساعت ۹ آغاز شده است.

حجت الاسلام جمالی ضمن محکومیت حملات رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد: شکست رژیم صهیونیستی در جنگ با مردم مظلوم فلسطین قطعی و وعده الهی است و در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان هم حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی اعلام می‌داریم.

این مراسم که با حضور رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار شد، دانش‌آموزان، دانشجویان، روحانیان، مسؤولان و سایر اقشار مردم بوشهر حضور داشتند و شرکت کنندگان با دردست داشتن پلاکارد‌هایی روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی را گرامی داشتند و بر حمایت از مردم غزه تاکید کردند. در پایان این راهپیمایی سراسری یوم الله ۱۳ آبان قطعنامه پایانی قرائت شد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار