معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات استان مرکزی گفت: بانوان باب پرورش تمام افراد جامعه هستند و لذا از آنجایی که دشمن این مطلب را فهمیده، نوک پیکان دشمنی‌ها را به سمت بانوان جامعه نشانه گرفته است.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ 09 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،جلسه مجمع بانوان مبلغ فعال شهرستان آشتیان با حضور حجت الاسلام جواد فراهانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و حجت الاسلام محمدی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات استان به‌صورت ویدئو کنفرانس در مکان نماز خانه مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) شهرستان آشتیان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات استان مرکزی ظهار داشت: نقش بانوان در جامعه باید جدی گرفته شود، زیرا آنها باب پرورش تمام افراد جامعه هستند و لذا از آنجایی که دشمن این مطلب را فهمیده، نوک پیکان دشمنی‌ها را به سمت بانوان جامعه نشانه گرفته است.

وی گفت: نهضت پیشرفت و هیئت خانگی بانوان روضه‌های خانگی است و باید تقویت شود و در مباحث قرآن باید در مساجد پایگاه‌هایی داشته باشیم و کارها را از آنجا شروع کنیم.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: بعضی برنامه‌ها نیاز به یک تعامل مشترک دارد تا از موازی کاری دوری شود و لذا مجمع بانوان هر شهرستان به همین منظور پایه گذاری و تأسیس شد.

وی اظهار کرد: باید هئیت‌های اندیشه ورز شهرستان، نکات و موارد مورد نیاز را لیست و به استان ابلاغ کنند و طبق اولویت‌ها و متناسب با نیاز شهرستان پیش برویم و معضلات همان شهرستان را حل و فصل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار