خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: روزانه شاهد هستیم که پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ارزش‌ها، دفاع از امنیت و آرامش مردم جان خود را فدا می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 14 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، سردار یحیی الهی روز سه شنبه در آیین تشییع پیکر شهید ستوان یکم ایوب رومیانی بیان کرد: شهدا در نزد پروردگار جایگاه رفیعی دارند و شهدا با بصیرت دینی قدم در راه دفاع از اسلام نهادند و به عالی‌ترین درجات رسیدند.

وی اظهار کرد: شهدا برای حمایت از دین خدا و ارزش‌های الهی و انسانی جان خویش را فدا کردند و ثمره خون شهدا پیروزی جبهه حق است.

وی با بیان اینکه شهدا برای دفاع از حریم ولایت جان خود را فدا کرده‌اند، ادامه داد: شهادت یک رزق الهی و بالاترین مزد مردان الهی و مجاهدان فی‌سبیل‌الله است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه شهدا در قیامت دارای مقام شفاعت هستند، بیان کرد: در روایت‌ها آمده‌ که سه طایفه شفاعت می‌کنند و یک دسته از این افراد شهیدان هستند و ما امیدواریم در آخرت از شفاعت آنان برخوردار شویم.

 

پرسنل نیروی انتظامی برای آرامش مردم جان خود را فدا می‌کنند

سردار الهی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی ۵۵ شهید را از ابتدای امسال تاکنون، تقدیم انقلاب و ارزش‌های اسلامی کرده‌است، گفت: نیروهای مسلح برای برقراری امنیت از مرزها در همه نقاط کشور حضوری مقتدر و فعال دارند.

وی افزود: امروز در شهادت باز است و هرچند روز یک‌بار شاهد هستیم که یکی از رزمندگان انتظامی در دفاع از ارزش‌ها، دفاع از امنیت و آرامش مردم جان خویش را فدا می‌کنند.

الهی با بیان اینکه قیام انقلاب اسلامی ما برگرفته از قیام و نهضت عاشوراست، اظهار داشت: ما ملت امام حسین(ع) هستیم؛ ملت امام حسین (ع) پرورش‌یافته قیام عاشورا و مکتب سیدالشهدا است، و این مکتب با ایثار شهادت عجین شده‌است.

 

پرسنل نیروی انتظامی برای آرامش مردم جان خود را فدا می‌کنند

وی با تاکید به اینکه نیروهای مسلح ادامه‌دهنده راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستند، افزود: همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم و باید با زنده نگه‌داشتن یاد شهدا ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

شهید ایوب رومیانی مامور انتظامی کلانتری ۱۳ آبادان بود که در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان سوخت در شهر آبادان مجروح و روز ۲۱ آبان به درجه رفیع شهادت نائل شد، این شهید بزرگوار متولد ۱۳۶۷ در روستای رومیانی رومشکان، دارای سه فرزند پسر و یک فرزند دختر خردسال است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار