دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: کوتاهی دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات جلسات مربوط به ستاد تسهیل، کمیته حمایت قضایی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مصداق بارز جرم و ترک فعل است که پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 16 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، جلال آفاقی امروز در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دادستان نماینده مردم در دستگاه قضایی است و جلسات متعددی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، ستاد تسهیل و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی برگزار می‌شود، اما برخی ادارات از اجرای مصوبات امتناع می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای مصوبات بر اساس قانون رفع موانع تولید لازم‌الاجراست، افزود: لذا عدم اجرای مصوبات از سوی دستگاهی مصداق بارز جرم و ترک فعل است از این‌رو نسبت به اجرای مصوباتی که در حمایت از سرمایه گذاران است همت ویژه لازم است.

حمایت از تولید و اشتغال‌زایی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به بازدید نماینده و رئیس قوه قضاییه از واحد‌های تولیدی گفت: اقدامات ارزشمندی که در استان از سوی سرمایه‌گذاران انجام گرفته نیازمند حمایت است و اگر بتوانیم از توانایی و قابلیت‌های تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران حمایت کنیم بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و جرائم در استان کاهش خواهد یافت و اگر دستگاهی به وظایف خود نسبت به سرمایه‌گذاران عمل نکرد سرمایه‌گذاران می‌توانند به‌صورت قانونی اقدام کنند.

آفاقی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست تا نسبت به رفع موانع صادرات سیب‌زمینی از استان همت ویژه داشته و در جهت حمایت از کشاورزان این موضوع را به جدیت پیگیری کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار