رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت در بازدید از ایزوایکو:
تابناک هرمزگان-رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت در بازدید از ایزوایکو گفت: ایزوایکو را مجموعه ای از همت‌ها و تلاشهای خستگی ناپذیر جوانانی دیدم که عزمشان جزم است.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ 16 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// در روز چهارشنبه مورخ 24 آبان ماه ١۴٠٢ حجت الاسلام والمسلمین حامد تقدیری  رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت با حضور در  بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور و بازدید از توانمندیها، ظرفیتها و پروژه های در دست اجرای این مجتمع عظیم صنعتی، جلسه مشترکی با مدیرعامل، مدیران و معاونین ایزوایکو برگزار کرد.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت در جریان این بازدید ایزوایکو را یکی از مهمترین روایت های پیشرفت انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: یکی از روایت های پیشرفت انقلاب اسلامی به یقین مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران است. مجتمعی پر قدرت پر رنگ که در سطوح مختلف شاهد جوانان انقلاب اسلامی هستیم که تخصص هایشان و و همت هایشان کشتی های غول پیکر را درنوردیده و ما به همت این جوانان اقیانوس پیما شده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین تقدیری در ادامه افزود: من به همه جوانان و نوجوانان و همه عزیزانی که دل در گرو انقلاب اسلامی ایران عزیز دارند حتماً تأکید می کنم دیدن این مجموعه و شنیدن روایت ها و همت ها و تلاشهای این عزیزان برای رشد و تعالی و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی مؤثر است.

لازم به ذکر است مجتمع ایزوایکو در راه اندازی اردوهای راهیان پیشرفت همیشه پیشقدم بوده و یکی ار حامیان اصلی و مؤثر در تداوم برگزاری این رویداد بشمار میرود.

اردوی راهیان پیشرفت از مهمترین برنامه‌های علمی بسیج دانشجویی در راستای جهاد تبیین و معرفی پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، این فعالیت بستری مناسب برای آگاهی بخشی به دانشجویان از دستاوردهای علمی در صنایع و کارخانجات و ترغیب دانشجویان در هدفدارکردن فعالیت‌های علمی است و نقش مهمی در افزایش روحیه خودباوری جوانان دارد و کمک می‌کند دانشجویان نقش‌آفرینی موثری در سنگر جهاد علمی داشته باشند.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران همچون سالهای گذشته پنجشنبه هر هفته پذیرای 200 تا 250 نفر از دانشجویان، نخبگان، فعالان حوزه دانشجویی و شرکت کنندگان این دوره از  اردوهای راهیان پیشرفت است.

مجتمع كشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایكو) یك منطقه صنعتی اقتصادی معتبر و شناخته شده با وسعت 1100 هکتار در 37کیلومتری غرب بندرعباس است  که مجموعه های صنعتی و مدرن به ویژه مرتبط با کشتی سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است. ایزوایکو تلاش میكند در افق 1404، مجتمعی سرآمد و الگو در صنایع كشتی سازی، سكوسازی، ترمینال های نفتی و معدنی در منطقه خلیج فارس باشد.

انتهای پیام//

برچسب ها: ایزوایکو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار