معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد : هفته بسیج در استان با شعار بسیج «امید ملت ایران» با ۱۵۰ عنوان برنامه و ۵۰۰ ریزبرنامه در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۶ 19 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ سعید برومندزاده در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: شهدای مظلوم فلسطین در سکوت و بی‌عرضگی جوامع عربی و سازمان ملل پرپر شده و به شهادت رسیدند.
وی با بیان اینکه بعد پیروزی انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمن چند برابر شد و امام راحل دستور تشکیل بسیج مستضعفین را دادند، افزود: بسیج یک تفکر ارزشی است و امروز برای حل مشکلات مختلف نیازمند تفکر بسیج هستیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز بعد از ۴۴ سال از تشکیل بسیج شاهد رشد اندیشه بسیج در خارج از مرز‌های ایران اسلامی هستیم و نمونه آن شکست داعش و تفکر بسیجی در محور مقاومت در فلسطین و لبنان است که دشمن را به زانو درآورده است.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از نمود بسط تفکر بسیج در خارج از مرز‌ها حمایت مردمی در کشور‌های مختلف دنیا از مردم مظلوم فلسطین است.
برومندزاده خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ عرصه بسیج یک عرصه عمومی است و تفکر بسیج می‌تواند در همه عرصه‌ها و قشر‌ها وجود داشته باشد.
وی افزود: هفته بسیج در استان با شعار بسیج «امید ملت ایران» با ۱۵۰ عنوان برنامه و ۵۰۰ ریزبرنامه در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تبلیغات محیطی در مناطق مختلف استان، پخش تولیدات رسانه‌ای در فضای مجازی به عنوان پیش برنامه آغاز هفته بسیج در استان شروع شده‌است.
وی در ادامه به تشریح مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و افزود: برنامه‌های هفته بسیج در پنج محور با عناوین «خدمت‌رسانی، محرومیت زدایی»، «ترویج ایثار و شهادت»، «جهاد تبیین»، «حفظ اقتدار و انسجام بسیجیان» و «تولید محتوا و اقدامات فرهنگی» برگزار می‌شود.
برومندزاده گفت: روز شمار هفته بسیج با عناوین «بسیج، جهاد، خدمت سازندگی»، «بسیج پیشرفت، عزت و افتخار»، «بسیج ولایت باور انقلابی و تمدن ساز»، «بسیج ایثار، مقاومت و شجاعت»، «بسیج ایمان، بصیرت، انتظار»، «بسیج جهاد علمی اعتلای فرهنگ و هنر»، «بسیج، دفاع، امنیت و اقتدار» در نظر گرفته شده‌است.
وی تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و بسیج سازندگی، رزمایش جهاد خدمت‌رسانی، برپایی میز خدمت در شهرستان‌ها، اهدا اقلام اساسی و جهیزیه به نیازمندان، تجمع بزرگ بسیجیان، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اجرای طرح همگام و همراه با کشاورز، توزیع بسته‌های معیشتی، کمک مومنانه به خانواده‌های زندانیان، برگزاری مسابقات بومی و محلی و برگژاری میادین تیر، شرکت بسیجیان در پویش نذر خون، برگزاری یادواره شهدا در برخی از شهرستان‌ها از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج است.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های پایگاهی و محله‌ای، گردهمایی صالحین در نمازجمعه، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در مصلی‌ها، اجلاس بزرگان و معتمدین و ریش سفیدان در شهرستان‌های «بویراحمد» و «بهمئی»، برگزاری مسابقه تیراندازی، نمایش اقتدار بسیجیان در سطح استان، گردهمایی پهلوانان ایران زمین، رژه خودرویی در شهرستان‌های «چرام» و «گچساران» از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج در استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار