فرمانده ناحیه مقاومت شهید منتظر قائم از برگزاری بیش از ۱۶۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ 20 November 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سرهنگ حسین آزادی‌نژاد در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با اشاره به اینکه امروز شاهد خباثت و جنایت رژیم صهیونیستی هستیم اظهار کرد: در این جنایت بزرگ، آمریکایی‌ها با تمام توان در کنار رژیم صهیونیستی هستند و با در دست گرفتن مدیریت جنگ و ارسال تجهیزات نظامی به یک جنایت بسیار بزرگ در کشتار زنان، کودکان و غیرنظامیان روی آورده است.
وی خاطرنشان کرد: در این جنایت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اوج خباثت خود را به نمایش گذاشتند و این جنایت‌‌ها دل هر آزاده ای را در جهان به درد می‌آورد.
فرمانده ناحیه مقاومت شهید منتظر قائم یزد در ادامه با بیان اینکه هفته بسیج یادآور فداکاری های مردم عزیز ایران در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی است گفت: گواه و شاهد این موضوع در دفاع مقدس و پس از آن خنثی نمودن فتنه های دشمن در عرصه های مختلف بوده است.
آزادی‌نژاد راز اعتلا و رویش بسیج را نهفته در میدان های جهاد دانست و گفت: امروز دشمن عرصه های حیات ملت ایران را به میدان جنگ تبدیل کرده و این اقدام فرصت را برای گسترش روحیه بسیجی در جامعه فرهم کرده است.
وی ادامه داد: جهاد علمی، سازندگی، فرهنگی و غلبه بر فضای مجازی، اقتصادی، دفاع و امنیت پایدا و امداد رسانی به مردم از جمله وجهه هایی از جهاد است که ایران را به سمت پیشرفت های بیشتر هدایت می‌کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم با بیان اینکه نقشه راه بسیج بر اساس بندهای گام دوم انقلاب نوشته شده عنوان کرد: برنامه های هفته بسیج هم بر اساس جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت رسانی تنظیم شده تا در جهت تقویت روحیه فرهنگ و تفکر بسیجی و کلید واژه محوری بسیج خادم مردم حرکت نماییم.
وی از برگزاری ۱۶۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: ۲۵ برنامه از این تعداد برنامه‌های شاخصی هستند که در نظر گرفته شده و برنامه‌های متعددی برای آن در نظر گرفته شده است.
وی حضور سرلشگر سلامی به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت اجتماع چندهزار نفری بسیجیان با حضور ایشان در دوم آذر برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار