رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: برای رفع نیاز‌های فناورانه باید رویداد‌های زیادی انجام بگیرد که ما در این جهت از تاریخ ۶ الی ۹ آذر ماه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان را در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ 20 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، یوسف عباسپور ظهر امروز در جشنواره جهادگران علم و فناوری که در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد، اظهار کرد: برای رفع نیازهای فناورانه باید رویدادهای زیادی انجام بگیرد که در این جهت از تاریخ ۶ الی ۹ آذر ماه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان اردبیل در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل برگزار می‌شود و این نمایشگاه آغاز خوبی برای توسعه سیاست‌های فناوری در استان صورت است.

وی افزود: بیش از سه دهه از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد و در این مدت خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران توانسته است به موفقیت‌های بسیار چشم‌گیری در حوزه علم و فناوری دست پیدا کند. بخش عمده‌ای از موفقیت‌هایی که صورت گرفته مرهون جان نثاری‌ها و جانبازی‌های رزمندگانی است که در طول ۸ سال دفاع مقدس انجام داده‌اند.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل ادامه داد: روحیه خود باوری در جوانان نسل امروز ما ایجاد شده است، به گونه‌ای که در بسیاری از حوزه‌ها در قله‌های رفیع علم و فناوری قرار داریم و این روحیه خود باوری است که توانسته بدون کمترین نیازمندی تجهیزات نظامی خود را به طوری تقویت کنیم که استکبار جهانی و قدرت‌های جهانی حتی جرئت نگاه چپ به کشورمان را نداشته باشند.

وی بیان کرد: حمایت‌های قانونی و پشتیبانی‌های مناسبی از شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناوری در کل کشور و استان اردبیل صورت گرفته است که از جمله این حمایت‌ها می‌توان به اعطای تسهیلات در قلاب تبصره‌های مختلف و حمایت‌های صندوق پژوهش و فناوری پارک علم و فناوری اشاره کرد‌.

رئیی پارک علم و فناوری استان اردبیل تشریح کرد: پارک علم و فناوری در داخل استان به دنبال شناسایی و رفع نیاز‌های فناورانه است که در همین خصوص، جشنواره جهادگران علمی با رویکرد شبکه علمی مردمی جهت حل مسائل مربوط به مردم استان شکل گرفته است و در این راستا حرکت می‌کند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار