رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: آتش‌سوزی منزل مسکونی با تلاش همه‌جانبه آتش‌نشانان کرمانشاه مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ 25 November 2023

آتش‌سوزی یک‌منزل در کرمانشاه به خیر گذشتبه گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، غلامرضا رضایی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در بامداد امروز مبنی بر آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی واقع در خیابان دارایی شهر کرمانشاه، بی‌درنگ از ایستگاه نجات مرکزی دو دستگاه خودرو آتش‌نشانی سبک و سنگین با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک منزل مسکونی در این مجتمع دچار آتش‌سوزی شده بود و شعله‌های آتش در حال سرایت به قسمت‌های دیگر منزل بود و خوشبختانه همه ساکنان با اطلاع از آتش‌سوزی در لحظه اولیه از خانه خود خارج شده بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی و همزمان با قطع برق و گاز ساختمان با کپسول‌های دستی به داخل منزل و شعله‌های آتش را مهار و ضمن تخلیه دود، از سرایت آن به سایر قسمت‌های ساختمان جلوگیری کردند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت و علت آن در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار