با توجه به مشاهده مواردی از حشره "کنه" در خوابگاه‌های شقایق و مریم، کارشناسان بهداشت امور دانشجویی ضمن بازدید از محل‌های گزارش شده با بررسی میدانی و جلسه هماهنگی با شرکت سمپاش، طی دو روز، سمپاشی محل‌های گزارش شده به انجام رسید.
کد خبر: ۱۱۴۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 26 November 2023

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، در همین راستا جلسات متعددی با حضور رییس دانشگاه یزد و مسئولان مربوطه برگزار شد و طی بازدید حضوری، بصورت میدانی، فرایندهای صورت گرفته، مورد بررسی مجدد قرار گرفت و بر مواردی از جمله بهسازی و مرمت برخی فضاها و محل‌ها، قبل از هرگونه سمپاشی‌، به منظور اثر بخشی بیشتر فرایند سمپاشی تاکید شد.

فرایند بهسازی محیطی شامل؛ مسدود کردن فضاهای بیرونی خوابگاه‌ها برای عدم ورود کبوتر و بهسازی و مرمت شکاف‌های دیوار اتاق‌ها صورت گرفت.

به منظور انجام فرایند سمپاشی، جلسه برنامه‌ریزی تخلیه خوابگاه‌های مذکور و همچنین جلسه توجیهی با دانشجویان ساکن دو خوابگاه برگزار شد.

بر همین اساس با مساعدت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی غیبت کلاسی کلیه دانشجویان دختر ساکن در دو خوابگاه مریم و شقایق از تاریخ ۴ تا ۷ آذرماه دانشگاه یزد مجاز اعلام شد و مقرر گردید دانشجویان خوابگاه‌های فوق که در شهرستان حضور دارند از صبح چهارشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۲ می‌توانند به خوابگاه مراجعه کنند.

فرایند سمپاشی خوابگاه با توجه به اسکان گروهی، به صورت برنامه زمان‌بندی و عمدتا در زمان‌های بین نیمسال و تابستان انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار