فرمانده انتظامی شیراز نیز از کشف 35 هزار و 803 عدد قرص و 6 کیلوگرم پودر مکمل بدن سازی خارجی قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲ 26 November 2023

تابناک فارس به نقل از ایلنا: سرهنگ فرج شجاعی، اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران کلانتری "19 بوستان" با همکاری عوامل بسیج با اقدامات پلیسی مطلع شدند یک باند قاچاق تهیه و توزیع قرص و داروهای مکمل در یکی از محله‌های شیراز در حال فعالیت می‌باشند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از محل اختفای آنها، 35 هزار و 803 عدد قرص و 6 کیلو گرم پودر مکمل بدن‌سازی خارجی قاچاق کشف کنند.

شجاعی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 7 میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این خصوص 3 نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شیراز با هشدار در خصوص عواقب مصرف دارو و مکمل‌های غذایی بی‌کیفیت و تقلبی قاچاق، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

برچسب ها: کشف ، قرص ، پودر بدن سازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار