استاندار یزد:
استاندار یزد حضور بسیج و پویایی و زنده بودن آن را برای قوام نظام اسلامی ضروری و مهم دانست و گفت: همه ما وام‌دار مکتب و تفکر بسیج و روح بسیجی در تمامی امور کشور هستیم.
کد خبر: ۱۱۴۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶ 27 November 2023

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مهران فاطمی همزمان با هفته بسیج با حضور در حوزه مقاومت بسیج فاطمیه یزد از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیت های این حوزه قرار گرفت.

استاندار یزد در حاشیه این بازدید ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از زحمات مخلصانه و مومنانه ایثارگران بسیجی اظهار کرد: یکی از مهمترین محاسن بسیج، این است که با هدایت حضرت امام خمینی (ره) و در زمین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رشد و نمو پیدا کرده است.

مهران فاطمی به نقش برجسته بانوان بسیجی در طول انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: حجم فعالیت های بسیج خواهران نه تنها کمتر از بسیج برادران نبوده بلکه همواره با امکانات و هزینه‌های کمتر، باکیفیت تر، فراتر و موثرتر نقش آفرینی کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه رفیع بسیج تصریح کرد: حضرت امام خمینی در خصوص تشکیل بسیج دانشجو و طلبه می فرمایند؛ «من دست و بازوی شما بسیجیان را می بوسم و افتخارم این است که خود یک بسیجی هستم.»

استاندار یزد در ادامه با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) با تمام افتخارات علمی، فقهی و سیاسی، به بسیجی بودن خود افتخار می‌کند، گفت: ایشان خطاب به بسیجیان می‌فرمایند؛ «اگر مسئولين از شما غافل شوند، به آتش‌ عذاب الهی خواهند سوخت.»

وی دلیل این سخنان فقیه برجسته، عالم ربانی و انسان کامل و عارفی چون امام خمینی (ره)را «حفظ نظام» عنوان کرد و افزود: یقینا با تضعیف بسیج، نظام جمهوری اسلامی و به تبع آن اسلام ضربه خواهد خورد، لذا تمامی مسببان آن مستحق عذاب الهی هستند.

فاطمی حضور بسیج و پویایی و زنده بودن آن را برای قوام نظام اسلامی ضروری و مهم دانست و گفت: همه ما وام‌دار مکتب و تفکر بسیج و روح بسیجی در تمامی امور کشور هستیم.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد در بخش پایانی سخنانش بر تعیین سازوکارهایی برای بهره گیری هر چه بیشتر از این ظرفیت ارزشمند و بزرگ به بهترین نحو ممکن تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار