معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و خدمات شهری کوی وحدت شیروان (مسکن ملی) به شهرداری این شهر واگذار شد‌.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹ 29 November 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، علی بلخن معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان اظهار کرد: با توجه به تحویل کوی وحدت به شهرداری، به دستور ویژه شهردار، ارائه خدمات شهری، رفع مشکلات در بخش خدماتی و عمرانی و متعادل کردن شرایط زندگی در این محل اجرا می‌شود.

وی گفت: از مشکلات این شهرک مشکل هدایت آب‌های سطحی در صورت بارندگی است که ورودی تمام کوچه‌ها دال‌گذاری اجرا شده و ارتفاع دادن به کانال‌های موجود جزو ضروریات است.

معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان افزود: مشکل بعدی اصلاح اختلاف سطح پیاده‌روهاست که بصورت اصولی کار نشده است.

بلخن از پیگیری آسفالت معابر شهرک در کمترین زمان خبر داد و تصریح کرد: در بحث دیوارها، تبلیغات‌ و شعارهای محدوده این شهرک که زیبایی و منظر شهری را بهم ریخته است، برنامه رنگ‌آمیزی دقیق در حال اجراست.

این مقام مسئول با اشاره به تولید روزانه ۴/۵ تن زباله در این شهرک بیان کرد: نیسان جمع‌آوری زباله، شبانه جمع‌آوری این زباله‌ها را انجام می‌دهد و ۶ بنر اطلاعرسانی زمان جمع‌آوری زباله در این شهرک نصب شده است.

بلخن با بیان بکارگیری مخازن تولیدی شهرداری در این شهرک تاکید کرد: دو دستگاه کامیون وان تعداد ۱۵ مخزن ۷۷۰ لیتری را در مکان‌های کارگزاری شده تخلیه می‌کنند.

معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان ادامه داد: بحث رفت‌و‌روب این شهرک توسط کارگروه‌های مخصوص و با حضور ۱۰ نیرو، هفته‌ای دو بار انجام می‌شود.

بلخن با اشاره به رنگ‌آمیزی ۳۰۰۰ متر از جداول شهرک در بحث فضای سبز این شهرک گفت: تمام درختان این محل نیازبه تشتک زنی داشتند که انجام شده و مقرر شده در هفته درختکاری ۲۰۰۰ اصله درخت مثمر که توسط نهالستان شهرداری شیروان تولید شده، در این شهرک کاشته شود.

معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان تصریح کرد: در بحث ناوگان عمومی نیز ۴ دستگاه اتوبوس، جابجایی ۱۵۰۰ نفر را انجام می‌دهند و بزودی یک دستگاه اتوبوس به این ناوگان اضافه می‌شود.

بلخن در انتها با توجه به حساسیت موضوع این شهرک تاکید کرد: نهمین و دهمین پاکداشت شهری در این محل انجام شده تا مشکلات اهالی آن را به حداقل برسانند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار