نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: سپاه با تشخیص اولویت‌ها اقدامات قابل تقدیری را در تمام عرصه‌ها علی‌الخصوص آبرسانی به ۴۳۰ قشلاق در این استان انجام داده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸ 30 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در جشنواره تکریم دامداران و شبانان که با حضور رئیس سازمان عشایر کشور و جمعی از مردم عشایر استان در شهرستان جعفرآباد برگزار شد، اظهار کرد: سپاه استان با کار جهادی در آبرسانی به ۴۳۰ قشلاق استان اقدامات بسیار ارزنده‌ای انجام داده است، آبرسانی به مناطق محروم فاقد آب آشامیدنی از عمیق‌ترین دره‌ها که شاید بخش خصوصی حاضر به انجام آن نباشد تنها با کار جهادی امکان‌پذیر شده است.

وی با اشاره برگزاری جشنواره تکریم دامداران و شبانان به میزبانی سپاه استان افزود: در کنار تکریم زبانی، احصا مشکلات، تشخیص اولویت‌ها و بررسی مسائل از نزدیک بسیار مهم است و همواره افرادی که در صف خدمت می‌کنند به مراتب بیشتر از افراد ستادی بر مسائل اشرافیت دارند.

نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل با انتقاد از عدم تشخیص اولویت‌ها از سوی مجلس گفت: آموزش و پرورش اولویت استثنایی داشت که با در نظر گرفتن آن بسیاری از مسائل اجتماعی حل می‌شد و یا عدم توجه به مسئله تامین پروتئین از سوی مجلس موضوع دیگری است که توسط سپاه تشخیص داده شده و جز اولویت‌ها در خدمت‌رسانی به این قشر قرار گرفته است.

آیت الله عاملی با بیان اینکه عشایر نقش استثنایی از جهت اقتصادی، سیاسی، تاریخی و استقلال کشور ایفا می‌کنند گفت: ما به وجود مجموعه‌ای از مردم عزیز عشایر در دشت مغان، قره داغ و مناطقی از خلخال مفتخر هستیم و عشایر تاریخ پرافتخاری دارد که نباید از آن غافل شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار