رئیس کل دادگستری استان بوشهر از صدور ۳۰ فقره سند مالکیت اراضی نیروی دریایی ارتش در استان بوشهر به مساحت ۴۷.۵ هکتار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ 30 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، مهدی مهرانگیز رییس کل دادگستری استان بوشهر پیش از ظهر امروز در دیدار با امیر نصیری فرمانده پایگاه دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بوشهر ضمن تبریک روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: پیشرفت‌های نیروی دریایی ارتش از ابتدای انقلاب تاکنون چشمگیر است.

وی ادامه داد: اکنون ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با قدرت و صلابت سفر ۳۶۰ درجه به دور دنیا را با طی ۶۳ هزار کیلومتر و در زمان ۸ ماه انجام می‌دهد و با سربلندی به کشور باز می‌گردد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و فداکار نیروی دریایی ارتش در هفتم آذر و روز نیروی دریایی، بیان کرد: این روز را به فرمانده معظم کل قوا و دریادلان نیروی پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیرو‌های مسلح و ملت شریف ایران تبریک می‌گوئیم.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی برابر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یک نیروی راهبردی با مأموریت‌های خاص است، عنوان کرد: دستگاه قضائی استان بوشهر آمادگی لازم برای همکاری در همه زمینه‌ها با این پایگاه دریایی را دارد.

محمدرضا بزرگمهر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در این دیدار، گفت: عملیات مروارید و جانفشانی پرسنل ناوچه پیکان همیشه در یاد و خاطره مردم ایران وجود دارد و استان بوشهر به حضور این دریادلان در استان افتخار می‌کند.

وی افزود: همان گونه که نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران وظیفه حفاظت و حراست از مرز‌های کشور را بر عهده دارد یکی از وظایف مهم این اداره کل حفاظت و صیانت از املاک دولتی، تعیین اراضی و جلوگیری از زمین خواری است.

بزرگمهر ادامه داد: به استناد مدارک و اسناد مالکیت صادره این اداره کل توانسته با وجود تمامی مشکلات و کمبود‌ها بخصوص کمبود نیروی انسانی و عدم تأمین اعتبارات کافی به رسالت و مأموریت خطیر حفاظت و صیانت از املاک دولتی به ویژه در اعتبار بخشی، تثبیت و حمایت از حقوق مالکیت وزارت دفاع بر املاک خود در سطح استان نقش چشم گیر و مؤثری ایفا کند.

بزرگمهر بیان کرد: این اداره کل در دو سال و نیم اخیر نسبت به صدور سند مالکیت ۶۷ جلد برابر ۷۳۳ هکتار برای پایگاه دریایی اقدام کرده است.

وی افزود: آمار اسناد مالکیت اراضی و املاک ارتش جمهوری اسلامی ایران (نیروی دریایی) استان بوشهر در هشت ماهه سال ۱۴۰۲ برابر ۳۰ جلد سند مالکیت معادل ۵‏‏/۴۷ هکتار است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار