معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از بازدید کارگروه پایش ایمنی ساختمان های مهم، ناایمن و بلند مرتبه استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ 01 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،مسعود فرخی گفت: بر اساس این دستورالعمل، نسبت به شناسایی و ارزیابی ایمنی ساختمان‌های مهم و بلند مرتبه در برابر آتش سوزی، زلزله، فرونشست و فروریزش شناسایی و اقدام شده است.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: در راستای انجام این طرح، بازدیدهای کمیته فنی مشترک با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای مسئول انجام می‌شود.
فرخی گفت: حوادث چند ساختمان بلند مرتبه در نقاط مختلف کشور در سال‌های اخیر، ایمن سازی و پایدار سازی ساختمان‌های مهم و بلند مرتبه موجود و در حال احداث را بیش از پیش ضروری ساخته است. از این رو، ایجاد هم افزایی و هماهنگی بین دستگاه‌های ذیربط برای پیشبرد بهتر طرح اهمیت دارد.
او در ادامه افزود: ستاد مدیریت بحران این استان با ایجاد هماهنگی‌های لازم بین دبیرخانه این کارگروه، راه و شهرسازی و معاونت‌های فنی و عمرانی شهرسازی و معماری و واحد آتشنشانی منطقه و فراهم آوردن بستری مناسب‌ برای تیم‌های پایش دور جدید بازدیدها را در این استان رقم زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار