رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان ایلام گفت:مردم به کرات عهد و پایبندی خود به انقلاب و ولایت فقیه را نشان داده‌اند و مسئولان نیز باید دلسوزانه و شفاف برای رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵ 04 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی تیموری در حاشیه نشست بصیرتی اقشار تاثیرگذار در انتخابات اظهار کرد: مشارکت همه اقشار جامعه در انتخابات در سطح ملی و بین‌المللی بسیار مهم و برای کشور سرنوشت‌ساز است.

وی افزود: دشمن پایبندی مردم به ولایت فقیه، نظام و انقلاب را مانع رسیدن به مقاصد شوم خود می‌داند و برای نفوذ در ایران سعی در جلب نظر آحاد ملت به سمت خود دارد.

حجت‌الاسلام تیموری با بیان اینکه هدف دشمن تاراج سرمایه‌های کشور است، تاکید کرد: تلاش دشمن کاهش سطح مشارکت مردم در همه پرسی اسفندماه با هدف یاس و ناامیدی ملت از نظام و انقلاب است.

وی ادامه داد: از همان زمان شکل گیری انقلاب تاکنون مردم همواره پشت نظام بوده‌اند و حضور حداکثری آنها در بزنگاه‌های مهم نشان از اهمیت انقلاب برای آنها دارد.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان ایلام اضافه کرد: مردم به کرات عهد و پایبندی خود به انقلاب و ولایت فقیه را نشان داده‌اند و مسئولان نیز باید دلسوزانه و شفاف برای رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم اقدام کنند.

وی در خصوص برگزاری نشست با اقشار و گروه‌های تاثیرگذار استان از جمله زنان با محوریت جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد: هدف از برگزاری این سلسله نشست‌ها با حضور طیف‌های مختلف جامعه، برگزاری یک انتخابات پرشور و استفاده از ظرفیت افراد و گروه‌های تاثیرگذار به منظور تشویق مردم به حضور گسترده در انتخابات است.

سرهنگ محمدرضا بصیری معاون عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان ایلام هم گفت: نیروی انتظامی به منظور کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، افزایش بصیرت افزایی همگانی، گسترش مشارکت عمومی، خنثی سازی توطئه‌های معاندان و دیگر موضوعات با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق و هدفمند برای دستیابی به اهداف خود از ظرفیت گروه‌های تاثیرگذار اجتماعی بهره‌گیری می‌کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار