رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان گفت: در سال تحصیلی جاری در جذب دانشجو، رتبه اول کشوری را کسب کردیم.
کد خبر: ۱۱۴۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸ 06 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، قباد میمنت آبادی ظهر امروز با تبریک روز دانشجو و یادآوری سالروز شهادت سه دانشجو شریعت رضوی، مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی در سال ۱۳۳۲، به وضعیت امروز غزه گریزی زد و اظهار کرد: در سپهر سیاسی جهان شاهد کشتار مظلومانه مردم فلسطین توسط استکبار هستیم.

وی با بیان اینکه از دانشجویان انتظار می‌رود که برای امنیت جهان مطالبه‌گر باشد، گفت: محدودشدن این جنایت باید توسط دانشجو زمینه‌سازی شود.

میمنت‌آبادی در ادامه گفت: سند تحول دانشگاه به صورت سالیانه ارزیابی شود و در سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی کردستان از میان ۳۳ دانشگاه کشور رتبه پنجم را کسب کرد، این درحالی است که سال قبل از آن در جایگاه بیست و هشتم بودیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان افزود: با وجود استقبال از دانشگاه، در سال تحصیلی جاری در جذب دانشجو سال رتبه اول کشوری را کسب کرده ایم.

وی تصریح کرد: به دنبال اجرای طرح‌هایی برای اشتغال دانشجویان هستیم، در این طرح دانشجویان دارای ایده و تخصص به دانشکده فنی مهارت مراجعه کنند تا در صورت داشتن شرایط در دستگاه‌های مختلف جهت انجام کار فنی و کارورزی مشغول شوند.

میمنت‌آبادی افزود: در قالب طرح مهارت‌یار، کسانی که دانشجو مقطع کاردانی تا ارشد باشند به شرط داشتن مدرک مربیگری یا مدرک فنی و حرفه‌ای، از ظرفیت آنان جهت تدریس بهره گرفته شود.

فرج‌الله، مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان نیز در این مراسم گفت: جنبش دانشجویی در ایران با همه جا متفاوت است و جنبشی مقدس است که شروع آن با خون سه شهید آغشته شده است.

وی با تاکید بر اینکه این جریان باید برای همیشه در دانشگاه نگه داشته شود، گفت: در دوران خفقان و استبداد که هیچ مجموعه و روزنامه‌نگاری جرات نوشتن یک مطلب را نداشتند، جامعه دانشگاهی به میدان آمدند و پیروزمندانه این روز ثبت کردند.

مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه دانشجویان باید استبداد و استکبار را بشناسند، افزود: تشکل‌های دانشجویی، فرصت را برای کار دسته جمعی کنید تا بتوان با مجموعه‌های مختلف کار کرد.

وی گفت: هنر دانشجو مطالبه‌گری از راه علم است و روز دانشجو فرصت مناسبی برای فعالیت‌های دانشجویان است.
منبع/فارس

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار