برق گرفتگی شدید موجب سقوط مامور اداره برق شهرستان ساری از تیر برق و مصدومیت شدید وی شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴ 19 October 2015

به گزارش تابناک مازندران، عصر دیروز یک اکیپ تعمیرات اداره توزیع برق ساری برای تعمیر خط انتقال برق شهری به خیابان جام جم کوچه طاها مراجعه کردند که یکی از مانوران این اداره بنا به دلایل نامعلومی دچار برق گرفتگی و سقوط از تیر برق شد.
این مامور بنا به گواهی شاهدان عینی در حال کار در ارتفاع بود که دستان وی با جریان برق ارتباط پیدا کرد و این تماس ثانیه هایی به طول انجامید که همراه با داد و فریاد مامور حادثه دیده و به خیابان ریختن اهالی ساختمان های اطراف همراه بود.
هیاهو این کوچه را فرا گرفته بود و مردم از اینکه نمی توانستند وی را نجات دهند در اضطراب بودند، دیگر ماموران این اکیپ که در پایین تیر برق و نزدیک اتومبیل مستقر بودند عملا نتوانستند اقدام مناسبی برای نجات وی انجام دهند تا اینکه مامور دچار سانحه از ارتفاع به درون خیابان سقوط کرده و درحال عدم هوشیاری نقش بر زمین شد.
سپس با حضور نیروهای امدادی و آمبولانس وی به مراکز درمانی منتقل شد اما در لحظات آخر با تلاش تکنیسینهای اورژانس به هوش آمد هرچند که از ناحیه دستان و برخی نقاط دیگر بدن دچار مصدومیت شدید شد اما از وضعیت سلامت کلی وی خبری در دست نیست.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
سلام واقعا برخی از مشاغل سخت و زیان آور هستند البته اگر توجهی به عدالت شغلی بشود... امیدوارم حال این عزیز زحمتکش که در باران و آفتاب برای یک لقمه نان حلال و برق رسانی به منازل مردم زحمت می کشد به زودی خوب بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
انشالله خودتر خوب بشه ؟خدابه زن و بچش رحم کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار