مدیرعامل انجمن روابط عمومی اصفهان گفت: باید از ظرفیت روابط عمومی‌ها برای تکمیل زنجیره مطالبه‌گریِ مسائل اصفهان در سطح ملی استفاده شود و مدیران استان برای تحقق این فرایند، برنامه‌ریزی و اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ 18 December 2023

حمید کشاورز راد افزود: چالش‌های استان در بخش آب و محیط زیست نیازمند اقناع سازی در سطح ملی است و روابط عمومی‌ها در این زمینه می توانند نقش‌آفرینی کنند.

مدیرعامل انجمن روابط عمومی اصفهان افزود: در بسیاری از مواقع مدیران ادارات استان از اهمیت روابط عمومی و شرح وظایف آن مُطلع نیستند که این امر مشکلاتی را برای سازمان متبوع آنها ایجاد می کند.

کشاورز راد ادامه داد: نبود تشکل حرفه ای و کاستی‌های آموزشی و تخصصی برخی از نیروهای روابط عمومی از دیگر چالش های این حوزه است که با راه اندازی تشکل تخصصی می توان آنها را رفع کرد.

وی برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی برای مدیران، جلسات هم‌اندیشی روابط عمومی‌ها و انتقال تجربیات و مشاوره را از دیگر راهکارهای تقویت این حوزه برشمرد.

مدیرعامل انجمن روابط عمومی اصفهان افزود: با توجه به هم‌افزایی و ارتباطات اثربخش بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌های اصفهان نسبت به سایر استان‌ها باید این ظرفیت را تقویت و به پویایی آن کمک کرد.

وی تصریح کرد: اکنون در شرایطی که اطلاع‌ رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است و تغییر اطلاعات بسرعت اتفاق می افتد، اهمیت روابط عمومی دوچندان شده است.

کشاورز راد با بیان اینکه پویایی و دوام سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها به عملکرد روابط عمومی‌های آنها وابسته است، افزود: در عصر ارتباطات ارائه اطلاعات موثق و به موقع با توجه به هدف و ساختار سازمان‌ها، بزرگترین سرمایه است که روابط عمومی ها با ایجاد پُل ارتباطی بین سازمان و مخاطبان آن را محقق می کنند.

مدیرعامل انجمن روابط عمومی اصفهان با بیان اینکه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری‌های مدیریتی و راهبردی یک سازمان قابل توجه است، افزود: امروزه روابط عمومی بعنوان ابزار مدیریتی شناخته می شود و این حوزه نباید مغفول بماند.

به گفته وی، تاکنون از میان روابط عمومی شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات بخش دولتی و خصوصی ۱۳۷ نفر در انجمن روابط عمومی استان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۳ نفر دارای مدرک دکترا، ۷۸ نفر کارشناسی ارشد، ۴۰ نفر کارشناسی و چهار نفر نیز کاردانی هستند.

کشاورز راد افزود: در حال حاضر از ۵۸ مدیر روابط عمومی اداره‌های کُل استان اصفهان، ۵۰ نفر عضو انجمن هستند و بیش از ۸۰ درصد مدارک دانشگاهی اعضا با رشته ارتباطات مرتبط است.

وی اضافه کرد: اعضای شورای سیاستگذاری انجمن روابط عمومی ایران در اصفهان ۱۳ نفر است که یک نفر دارای مدرک دکترای تخصصی، ۹ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و یک نفر نیز دارای مدرک کارشناسی در رشته ارتباطات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار