مسئول بسیج فرهنگیان سپاه کربلای مازندران از برگزاری یادواره شهید شاخص فرهنگی استان شهید حسین‌علی صیادی در سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 19 October 2015
به گزارش تابناک مازندران احمد شعبانی در گفت وگو با خبرنگار  در ساری، با بیان اینکه از سال 90 بسیج فرهنگیان و بسیج سازمان دانش آموزری تفکیک شد, اظهار داشت: 42 هزار نفر از فرهنگیان استان جامعه هدف این سازمان هستند.
وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری, بسیج یک پدیده شگفت‌آور و استثنایی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده در نتیجه ما باید بدانیم حضور مجموعه بسیج در صحنه‌های مختلف موجب اثرگذاری بیشتر و تعیین کننده خواهد بود.
شعبانی گفت: تحقق سهم بسیج فرهنگیان از بسیج 10 میلیونی، ترویج و تعمیق تفکر بسیجی در جامعه فرهنگیان، پیشرو بودن در تحقق منویات  مقام معظم رهبری و توسعه و تقویت آموزش و پرورش از اهداف بسیج فرهنگیان است.
وی بیان داشت: توسعه کمی و کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین، ارتقا معرفت دینی و سیاسی اعضا، ارتقا سطح علمی پژوهشی بسیجیان و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در آموزش و پرورش و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، از اولویت‌های بسیج فرهنگیان استان است.
مسئول بسیج فرهنگیان مازندران گفت: مازندران 300 شهید فرهنگی تقدیم انقلاب کرده که  شهید شاخص امسال شهید حسین‌علی صیادی است که این شهید مدیر آموزش و پرورش  بندپی بابل بود.
وی افزود: یادواره این شهید بزرگوار تا پایان سال در زادگاهش برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار