معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در هشت ماهه نخست سال 1402 با توجه به عنایت مقام معظم رهبری بیش از دو هزار و 200 نفر از مشمولان واجد شرایط از معافیت 3 فرزند و بیشتر در سراسر استان قم بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ 24 December 2023

به گزارش تابناک قم، محمدجواد میرزایی در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با توجه به سیاست‌های تشویقی و نگاه ویژه فرماندهی معظم کل قوا به حوزه خانواده و حمایت از فرزندآوری با عنایت خاص معظم له برای افراد دارای 3 فرزند و بیشتر معافیت از خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده که در 8 ماه نخست سال جاری بیش از 2هزار و 200 نفر از معافیت مذکور در این استان بهره مند شدند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این معافیت تا پایان سال 1404 ادامه داشته و مشمولان غایب و غیر غایب دارای 3 فرزند به شرط دارا بودن سن بالای 40 سال و افراد دارای بیش از 3 فرزند بدون دارابودن شرایط سنی در شمول مقررات مربوط به آن قرار گرفته و افراد واجد شرایط می توانند برای ثبت درخواست‌های خود به دفاتر پلیس +10 در شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

میرزایی افزود: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار