عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: «همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، طوفان‌الاقصی خباثت آمریکا نسبت به بشریت را ثابت کرد؛ شعارهای حقوق بشری را آمریکایی‌ها سر می‌دهند اما بیشترین و مهمترین اقدامات علیه بشریت را اجرایی می‌کنند.»
کد خبر: ۱۱۴۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ 25 December 2023

تابناک فارس به نقل از پانا: ابراهیم عزیزی ضمن اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در جنگ غزه، نقاب از چهره تمدن غربی افتاد، اظهار کرد: «نبرد طوفان الاقصی که برگرفته از ایمان و باورهای عمیق رزمندگان جبهه مقاومت در غزه بود، دستاورد‌های بسیاری را برای جبهه اسلام و همه متوسلین مکتب نبی مکرم اسلام به همراه داشت. نبرد مقدس طوفان الاقصی که توسط رزمندگان غیرتمند، شجاع و‌ دلاور حماس که در سرزمین غزه صورت گرفت، اثبات‌گر حقانیت جهان اسلام و خوی تجاورزگری و خباثت نظام سلطه به ویژه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل بود.»

وی با بیان اینکه در نبرد طوفان‌الاقصی حقانیت اسلام را اثبات شد، افزود: «جبهه مقاومت ثابت کرد که جبهه باطل به سرکردگی آمریکا و رژیم جعلی، کودک‌کش اسرائیل در مسیر باطل و دشمنی با بشریت حرکت می‌کند. ما از ابتدای نبرد طوفان الاقصی تاکید کردیم که این نبرد نشان‌گر اراده جبهه اسلام در مقابل همه دشمنان بشریت به ویژه آمریکا است‌. آنچه که در طول ابن مدت در صحنه میدانی مشاهده می‌کردیم، فرماندهی آمریکایی‌ها بود. آمریکایی‌ها به هیچ‌وجه نمی‌توانند اقدامات ضد بشری خودشان را در غزه پنهان کنند. همه دنیا به این باور رسیدند که عامل همه این جریانات که به نوعی نسل‌کشی و‌ مقابله با آزادی‌های بشریت بود، آمریکایی‌ها هستند.»

نماینده مردم شیراز در مجلس اضافه کرد: «سومین دستاوردی که جبهه مقاومت به همه جهانیان ثابت کرد این بود که با عده‌ای محدود و اندک می‌توان در برابر ماشین و تجهیزات جنگی آمریکایی‌ها مقاومت کرد و به دسترسی‌های بزرگ دسترسی پیدا کرد.»

جبهه مقاومت فقط در غزه خلاصه نمی‌شود

این عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: «همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، طوفان‌الاقصی خباثت آمریکا نسبت به بشریت را ثابت کرد؛ شعارهای حقوق بشری را آمریکایی‌ها سر می‌دهند اما بیشترین و مهمترین اقدامات علیه بشریت را اجرایی می‌کنند.»

وی افزود: «ماهیت برخی از رژیم‌ها در منطقه مشخص شد؛ ثابت شد که برخی از سلاطین و شیوخ، همراه مردم فلسطین نیستند. ممکن است شعار حمایت از مردم فلسطین را بدهند اما در مقام عمل حاضر نیستند از حق مسلم مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند و این اثبات می‌کند که خیلی از شیوخ و سلاطین کشورهای عربی تنها ژست حمایت از مردم فلسطین می‌گرفتند.»

عزیزی بیان کرد: «امروز در یمن مردم شجاع با تمامی امکانات که بسیار ناچیز است، مقاومت می‌کنند که این مقاومت، نشان داد که جبهه مقاومت فقط در غزه خلاصه نمی‌شود؛ این جبهه در یمن، سوریه و نقاط مختلف امروز تجلی یافته است. همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند ما بر این باور هستم که جبهه مقاومت پیروز این میدان است و شکست از آن جبهه باطل است؛ ممکن است کمی نیازمند صبر باشد اما وحدت جبهه مقاومت زمینه زوال زودرس رژیم جعلی خواهد شد.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار