فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری کلاهبردار ۸۰ میلیارد ریالی تحت تعقیب در شهرستان مراغه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳ 28 December 2023

به گزارش تابناک تبریز، علی محمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری در فروش ملک بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان مراغه قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: فرد کلاهبردار که با دادن چک تضمینی به موکل خود او را فریب داده و اعتمادش را جلب کرده بود  پس از وصول پول فروش ملک مذکور آن را به او پس داده و چک خود را خواهد گرفت متاسفانه به لحاظ سکونت صاحب ملک در خارج از کشور ضمن عدم برگرداندن پول فروش زمین به صاحبش بیش از ۴ سال هم متواری شده بود. 

محمدی تصریح کرد: ماموران با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات هوشمندانه  کلاهبردار را شناسایی که پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه  متهم را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.
 
این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: در بازجویی‌های  فنی و پلیسی مشخص شد متهم از اعتماد فروشنده  که او را وکیل خود در فروش قطعه زمین کرده بود سوءاستفاده و به لحاظ دوری او از کشور و شهرستان و احتمال عدم دسترسی فروشنده مبلغ 80 میلیارد ریال را کلاهبرداری و متواری شده بود که با تلاش پلیس در چنگال قانون گرفتار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :