استاد حوزه علمیه بروجرد گفت: حماسه ۹ دی فتنه‌گران را از کشتی انقلاب بیرون انداخت.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱ 30 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام حمید گودرزی ظهر امروز در آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی در مسجد امام(ره) این شهرستان، اظهار کرد: حماسه ۹ دی فتنه‌گران و عوامل فتنه انگیزی را از کشتی انقلاب بیرون انداخت.

وی اظهار داشت: در فتنه ۸۸ عده‌ای که پیاده نظام دشمن در کشور بودند انقلاب را تا لبه پرتگاه بردند.

استاد حوزه علمیه بروجرد گفت: سال‌ها از فتنه ۸۸ می‌گذرد، ولی هنوز عده‌ای بر جهل و نادانی خود پافشاری می‌کنند.

گودرزی افزود: حماسه ۹ دی نشان داد که حمایت از ولایت فقیه باعث عاقبت بخیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اطاعت از ولی‌فقیه یک ژرف‌نگری عمیق می‌خواهد، بیان کرد: بسیاری از کسانی که در صدر اسلام در کنار پیامبر(ص) بودند نتوانستند در کنار پیامبر به سرمنزل مقصود برسند و مردود شدند و خیلی از افرادی که در کنار امام(ره) بودند و شکنجه‌های رژیم طاغوت و ساواک را تحمل کرده بودند از کشتی انقلاب بیرون انداخته شدند زیرا بصیرت نداشتند.

استاد حوزه علمیه بروجرد گفت: حماسه ۹ دی امتحانی بزرگ برای ملت با بصیرت ایران بود که ولایت پذیری خود را ثابت کردند، ولی متاسفانه برخی خواص با بی‌بصیرتی از مسیر انقلاب خارج شدند.

گودرزی افزود: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهیدان است، فتنه‌گران و منافقین با فتنه انگیزی خودشان را نابود می‌کنند.

وی با اشاره به مجاهدت‌های گمنام شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار رهبری و مطیع امر ولی‌فقیه بود و خداوند نیز پاداش شهادت را به او داد زیر در گمنامی کارهای بزرگی برای انقلاب انجام داد.

استاد حوزه علمیه بروجرد گفت: انقلاب اسلامی ایران به انقلاب و حکومت امام زمان(عج) متصل خواهد شد و این راه پر از سختی و خطر است، اگر در راه و مسیر انقلاب گوش به فرمان رهبری باشیم به قله‌های ترقی خواهیم رسید.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار