مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از از برگزاری مسابقه کتابخوانی «سه دیدار» بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در هفته فرهنگی خمین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ 31 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،مرتضی انقانی اظهار داشت: این برنامه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی خمین و با حضور ائمه جماعات در تاریخ ۱۳ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا مساجد در ۷۰ مسجد شهرستان خمین برگزار می شود.

وی گفت:این ویژه برنامه دقایقی با یاد امام خمینی(ره) با حضور کانونهای فرهنگی هنری مساجد خمین برگزار می شود که با حضور و مشارکت گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اضافه کرد: در این برنامه ائمه جماعت مساجد به بیان گفتارها و دیدگاههای حضرت امام خمینی(ره) در موارد شخصیت حضرت صدیقه کبری(س)، مردم مظلوم فلسطین و فرماندهان پاسدار شهید می پردازند.

انقانی عنوان کرد: برنامه «هر مسجد یک ختم قرآن» از دیگر برنامه های این هفته است که به تعداد مساجدی که کانون فرهنگی هنری دارند یعنی ۷۰ ختم قرآن کریم و برگزاری کرسی تلاوت در مساجد با حضور قاریان قرآن کریم شهرستان خمین در هفته فرهنگی انجام می شود.

وی همچنین به برگزاری برنامه «از لسان امام» نیز اشاره کرد و ادامه داد: این ویژه برنامه در طول هفته ویژه دختران و پسران گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال ساکن خمین برگزار می شود که شرکت کنندگان یکی از اشعار دیوان امام را میخواند و تصویر و صدای خود را ضبط و به آدرس مجازی ستاد کانونهای مساجد ارسال می نماید و به نفرات برتر جوایز اعطا میگردد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ادامه به برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد» اشاره کرد و افزود: این ستاد برشی از کتاب «سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد» مربوط به زندگینامه حضرت امام خمینی(ره) را چاپ و به صورت جزوه طراحی و برای برگزاری مسابقه در هفته فرهنگی خمین بین اعضای کانون های مساجد شهرستان خمین توزیع می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار