مدیرکل کتابخانه‌های کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت روز مادر عضویت در کتابخانه‌های سراسر استان کرمانشاه برای مادران و بانوان رایگان شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳ 03 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، محمدامین بهرامی اظهار کرد: به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر عضویت برای مادران و بانوان در تمام کتابخانه‌های عمومی سراسر استان کرمانشاه در روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه سال‌جاری  رایگان شد.

محمدامین بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا س به تمامی مادران و خصوصاً همکاران در کتابخانه های عمومی بیان داشت: روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه عضویت برای مادران و تمامی بانوان در سراسر کتابخانه های عمومی رایگان است.

وی افزود: علاقمندان به عضویت در کتابخانه باید در روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه با مراجعه به سایت www.samanpl.ir و دریافت کد تخفیف نسبت به عضویت در کتابخانه مورد نظر خود اقدام کنند، ضمناً اعتبار کد تخفیف تا پایان دی ماه سال‌جاری است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: مادران و بانوان به عنوان اصل مهم کانون خانواده باید بیشتر از افراد جامعه کتاب بخوانند، لذا کتابخوانی در اصل فرزند پروری و تربیت افراد آینده ساز جامعه که در خانواده رشد می کنند یکی از اصول مهم و حائز اهمیت است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه تعداد ۸۴ باب کتابخانه فعال داریم که بیش از ۸۶ هزار نفر از جمعیت استان عضو این کتابخانه‌ها هستند، همچنین از این آمار تعداد ۱۵ هزار و ۳۶۳ نفر زنان بالای ۲۰ سال هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار