کتاب سردار دل ها زندگینامه و خاطرات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مشهد رونمایی شد
کد خبر: ۱۱۴۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 03 January 2024

به گزارش تابناک رضوی، همزمان با سالگرد شهادت الگوی اخلاص و عمل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آیین رونمایی کتاب ( سردار دل ها ) شرح زندگی شهید قاسم سلیمانی با حضور جمعی از فرماندهان کشوری و لشکری و چهره‌ های علمی و سیاسی کشور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، ضمن تبریک به نویسندگان این کتاب، گفت: این کتاب نه تنها از لحاظ ادبی، بلکه از لحاظ تاریخی نیز دارای ارزش است.

وی افزود: رونمایی از این چنین کتاب ها که زندگینامه شفاهی قهرمانانی را روایت میکند که در میدان نبرد با فداکاری های خود، حماسه‌ ها آفریدند، کار بسیار ارزشمندی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عدیده با اشاره به اینکه امنیت مهم‌ترین هدیه برای اجتماع است، خاطر نشان کرد: اگر در حوزه‌ های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در اوج باشیم اما امنیت نباشد، به یقین جامعه دچار بحران می‌شود و امروز ایران نه تنها امنیت کامل دارد، بلکه به عنوان یکی از کشورهای امنیت ساز منطقه بشمار می رود.

گفتنی است کتاب سردار دل‌ها کاری از پدافند هوایی شمال شرق و به قلم سرگرد رسول توحیدی راد و سعیده رویان فر تهیه و تنظیم شده است.

در پایان این مراسم از نویسندگان این کتاب ارزشمند با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار