فرماندار سربیشه گفت: در پی حادثه گلزار شهدای کرمان از مردم این شهرستان دعوت می‌شود تا فردا در مراسم محوری که ساعت ۱۸:۰۰ در مهدیه سربیشه برگزار خواهد شد حضوری حداکثری داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸ 03 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمدرضا لکزائی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و در خیل عاشقان و زائران گلزار مطهر شهید سلیمانی این بار استکبار جهانی و صهیونیست غاصب دست به جنایتی نابخشودنی زدند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و ایادی خارجی و داخلی آن در زمان حیات سردار سلیمانی از این شخصیت برجسته ملی، بین المللی و جهانی هراس داشتند افزود: با این حادثه تروریستی مشخص شد امروز نیز دشمنان از زائران و پیروان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در هراسند.

فرماندار سربیشه خاطرنشان کرد: دشمنان سیلی محور مقاومت را نتوانسته‌اند تاب بیاورند و با اینگونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه در بین مردم عادی و زائران شهدای کرمان و شهید سلمیانی عزیز عقده‌گشایی می‌کنند.

لکزائی یادآور شد: در پی این جنایت فردا پنجشنبه ۱۴ دی ماه در سراسر کشور عزای عمومی اعلام شده و از مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه دیار ایمان و اندیشه دعوت می‌کنم تا در مراسم محوری فردا در محل مهدیه ساعت ۱۸:۰۰ حضوری حداکثری داشته باشند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار