شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری راهپیمایی محکومیت جنایت تروریستی در کرمان در جمعه این هفته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ 04 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر آمده است: در زادروز میلاد با سعادت یگانه بانوی ملک و ملکوت حضرت زهرای مرضیه سلام‌الله‌علی‌ها که عاشقان و شیفتگان حضرتش بر مزار ملکوتی تربیت‌یافته مکتب فاطمی و علوی، سردار آسمانی و اسطوره ماندگار جبهه مقاومت و ایثار شهید حاج قاسم سلیمانی اجتماع کرده بودند، عوامل تکفیری صهیونیستی در یک اقدام بزدلانه و جنایت کور تروریستی کسانی را که عشق شان و راهشان، گرامیداشت ِ اسطوره مقاومت و سردار دل‌ها بود به خاک و خون کشیدند.

بی‌شک این عمل تروریستی خبیثانه که امروز نمونه آن در غزه به دست غاصبان خون‌خوار و آدم‌کش صهیونیستی انجام می‌شود، نه تنها هیچ موفقیتی برای استکبار صهیونیستی و عوامل فرومایه و بدسیرت تکفیری آن‌ها نخواهد داشت بلکه حقانیت جبهه مقاومت و سیره و مسیر شهید سلیمانی را پرفروغ‌تر و راه این شهید را پررهروتر خواهد کرد و دیری نخواهد بود که با دست مقتدر پیروان مکتب این شهید بزرگوار در سراسر جهان، شاخ‌های شیاطین تکفیری یکی پس از دیگری شکسته و پایه‌های سست بنیاد صهیونیست‌ها فرو خواهد ریخت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر همراه با تمامی هموطنان عزیز این فاجعه بزرگ را به ساحت قدس آخرین ذخیره الهی بقیه‌الله‌الاعظم ارواحناله‌الفدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران و خانواده‌های معظم این شهیدان تسلیت گفته، از خداوند متعال صبر و اجر مسألت می‌نماید.

به اطلاع می‌رساند مراسم بزرگداشت این شهدای مظلوم پنجشنبه ۱۴ دی بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد و بقاع متبرکه سراسر استان بوشهر برگزار خواهد شد.

همچنین مردم عزیز با شرکت در تظاهرات سراسر استان بوشهر، این جنایت را بعد از اقامه نماز‌های جمعه روز ۱۵ دی‌ماه محکوم خواهند کرد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار