شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در پی وقوع حمله تروریستی در کرمان بیانیه‌ای صادر و خواستار انتقام گرفتن از عوامل ریختن خون شهدای بی‌گناه این حمله تروریستی شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ 04 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، شورای ائتلاف لرستان در محکومیت جنایت تروریستی کرمان بیانیه‌ای به گزارش زیر صادر کرد:

"مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا" (احزاب/٢٣)

"در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. "

امام خمینی (ره):

" بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود " ١٣۵٨/٢/١۴

حدود سه ماه است که صهیونیسم جهانی اعم از آمریکا و انگلیس و ناتو و فرزند نامشروع آن‌ها یعنی اسرائیل غاصب، تمام بمب‌های خشم و کینهٔ خود را بر سر مردم مظلوم و بی پناه و محاصره شدهٔ غزه می‌ریزند، ولی بجز کشتار مردم غیرنظامی هیچ دستاوردی نداشتند.

حال که این دشمنان خبیث و مدعیان ابرقدرتی نتوانسته‌اند در جبههٔ نظامی در برابر گروه کوچک حماس کمترین دستاوردی داشته باشند، لذا تمام کینه و نفرت خود را بر سر حامی مظلومان غزه، یعنی ملت آزادهٔ ایران ریختند و در اقدامی ناجوانمردانه و رذیلانه و پست، خون صد‌ها نفر آدم بی‌گناه و بی سلاح را بر زمین گلزاری شهدای کرمان و قبر حاج قاسم سلیمانی ریختند.

دشمنان خبیث جبههٔ حق بار دیگر نشان دادند که علیرغم برخورداری از آن همه ساز و برگ نظامی، اما توان رویارویی نظامی با محور مقاومت و مقابله با مردان میدان و حاج قاسم سلیمانی‌ها را ندارند، لذا با سبعیت تمام دست به ترور فرماندهان نظامی از جمله شهید سیدرضی موسوی و شیخ صالح العاروری در پشت صحنه نبرد می‌زنند و یا در مسیر حرکت زائران مرقد سردار دل‌ها بمب می‌گذارند تا بار دیگر نشان دهند آن‌ها از "شهید سلیمانی" و عاشقان مکتب او، بیشتر از "سلیمانی" می‌ترسند.

ما اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی لرستان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی و مردم شریف کرمان و بخصوص خانواده‌های شهدای مظلوم این جنایت و دعا برای شفای مجروحان، از مسئولان نظامی و سیاسی و امنیتی کشور می‌خواهیم تا هرچه سریعتر انتقام خون‌های به ناحق ریخته زائران مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید سیدرضی موسوی و العاروری را از صهیونیست‌های خبیث بگیرند.

والسّلام علی عبادالله الصّالحین

شورای استانی ائتلاف نیرو‌های انقلابی لرستان

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار