مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از نصب ۱۶ کیلومتر حفاظ بتنی (نیوجرسی) در محورهای مواصلاتی استان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ 06 January 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیدزاهدین چشمه‌خاور اظهار کرد: نصب نیوجرسی در سطح راه‌های استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای بیش از ۲۲ کیلومتر حفاظ بتنی در راه‌های مواصلاتی استان نصب شده است، افزود: راه‌های ارتباطی استان به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه‌های پرترافیک محسوب می‌شود که این امر اهمیت راه‌ها را افزایش داده و موقعیت خاصی را از نظر وضعیت حمل و نقل جاده ای پدید آورده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: امسال تعداد ۱۱ دستگاه ثبت تخلف در سطح جاده‌های استان نصب شده و مجموع دوربین‌ها به ۳۶ مورد افزایش یافته است.

چشمه خاور اضافه کرد: در سال‌های گذشته استان ایلام دارای ۶ نقطه پرتصادف بود و امسال با توجه به تصویب کمیسیون ایمنی راه‌ها، ۱۶ نقطه پرخطر دیگر به این نقاط اضافه شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: سه هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای حذف این نقاط پیش بینی شده است که تاکنون تنها ۶۵۰ میلیارد ریال آن دریافت شده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار