رئیس مراکز فنی‌وحرفه‌ای بروجرد گفت: ۶ هزار و ۳۵۶ نفر معادل یک میلیون و ۴۹ هزار و ۵۱۹ نفر ساعت در ۹ ماهه امسال آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای را فرا گرفتند.
کد خبر: ۱۱۴۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 08 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، عزیزاله قائد رحمتی افزود: ۶ هزار و ۳۵۶ نفر معادل یک میلیون و ۴۹ هزار و ۵۱۹ نفر ساعت در ۹ ماهه امسال آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای را فرا گرفتند.

وی اظهار داشت: در این مدت یکهزار و ۱۹۵ نفر معادل ۱۴۱ هزار و ۱۰۳ نفر ساعت آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای در پادگان‌های نظامی ارائه شده است.

رئیس مراکز فنی‌و‌حرفه‌ای بروجرد گفت: در مدت ۹ ماهه امسال ۲۷۵ نفر معادل ۶۶ هزار و ۴۵۱ نفر ساعت آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در زندان بروجرد ارائه شده است.

قائد رحمتی افزود: فنی‌و‌حرفه‌ای بروجرد ۱۳۱ نفر معادل ۲۵ هزار و ۹۴۷ نفر ساعت در سکونت‌گاه غیر رسمی حاشیه نشینی شهر‌ها آموزش ارائه داده است.

وی با اشاره به کارگاه‌های مهارت‌آموزی در محیط واقعی کار اظهار‌داشت: ۳۰۰نفر معادل ۵۳ هزار و ۹۹۵ نفر ساعت در این کارگاه‌ها آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای را فرا گرفتند.

وی با اشاره به آموزش فنی‌وحرفه‌ای در کارگاه‌های ثابت شهری بیان کرد: یکهزار و ۵۳۲ نفر معادل ۲۳۰ هزار و ۱۹۹ نفر ساعت در این مراکز آموزش دیده‌اند.

رئیس مراکز فنی‌وحرفه‌ای بروجرد گفت: ۵۹۹ نفر معادل ۳۶ هزار و ۲۳۲ نفر ساعت در کارگاه‌های سیار روستایی آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای را فرا گرفتند.

قائد رحمتی با اشاره به ارایه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در مرکز درمان اجباری معتادین بهبود یافته ماده ۱۶ افزود: ۱۱۰ نفر معادل ۱۳ هزار و ۷۳۶ نفر ساعت در این کارگاه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای را فرا گرفتند.

وی اظهار داشت: ۲هزار و ۲۰۶ نفر معادل ۴۸۱ هزار و ۸۶۶ نفر ساعت در آموزشگاه‌های آزاد مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای را فرا گرفتند.

شهرستان بروجرد دارای سه مرکز ثابت فنی‌وحرفه‌ای، ۸۵ آموزشگاه آزاد و ۲ مراکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای جوار دانشگاه‌ها و مراکز فنی‌وحرفه‌ای جوار صنایع است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار