معاون برنامه‌ریزی و مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: امسال ٢٢٠ میلیارد ریال از تعهدات خیرین مدرسه‌ساز در قالب مشارکت «مسئولیت‌های اجتماعی» در کرمانشاه بود.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ 11 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین سعید سلگی اظهار کرد: از ابتدای امسال ٧٨ پروژه مدرسه‌سازی با ١۴٠ کلاس درس در استان کرمانشاه تعریف شده که عموما این مدارس ٢ و سه کلاسه هستند.

وی افزود: تعهد خیرین مدرسه ساز امسال ۶١٠ میلیارد ریال بوده و همزمان این پروژه‌ها در حال اجرا هستند که تا کنون بیش از ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و همزمان با پیشرفت فیزیکی تعهدات خیرین محقق می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: در راستای حفظ خیرین هر ساله همایشی در استان کرمانشاه برگزار می‌کنیم که بیست و پنجمین دوره آن اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

وی گفت: اوایل تابستان امسال هم در تهران همایشی برگزار شد که ١۵ نفر از خیرین شاخص استان در کنار ۶٠٠ نفر از خیرین کشور تجلیل شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: در همین راستا تلاش شد در هر شهرستان نیز یک مجمع خیرین شهرستانی تشکیل شود که مجمع خیرین شهرستان‌های جوانرود، روانسر، و صحنه بسیار فعال هستند.

وی ادامه داد: هر ساله کتاب زندگینامه یکی از خیرین شاخص استان کرمانشاه را چاپ می‌کنیم و این اقدام در راستای تشویق به اقدام خیر مدرسه‌سازی است.

سلگی ابراز کرد: از میزان ۶١٠ میلیارد ریال تعهد خیرین امسال ٢٢٠ میلیارد ریال در قالب مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه ۴٢۶ خیر داریم که ٧۶ خیر خانم و ٢۶٨ نفر آقا و ٨٢ نفر نیز موسسات حقوقی هستند.

وی تشریح کرد: کمک‌های مردم در راستای مدرسه یاری و مدرسه سازی را هر چند کوچک باشد می‌پذیریم و در این راه به آن‌ها کمک می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار