امام جمعه موقت کنگان گفت: حمله‌کنندگان به یمن منتظر پاسخ سخت و پشیمان کننده یمن مقتدر و قوی باشند.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ 12 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف قاسمی امام جمعه موقت کنگان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه در مصلای شهدای محراب این شهر، اظهار داشت: دشمن به‌دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، اما به فضل الهی با هوشیاری و حضور آگاهانه بازهم ناکام خواهند ماند.

وی به شگرد‌های دشمن در خروج مردم از صحنه اشاره و عنوان کرد: تلاش برای کوچک شمردن حضور مردم در مناسبت‌های مهم، تلاش رسانه‌های بیگانه برای مایوس کردن مردم به‌ویژه جوانان از آینده، ترویج بی‌فایده بودن حضور در فعالیت‌های سیاسی و تبلیغی، ترساندن از قدرت‌ها و از آمریکا و رژیم صهیونیستی، بی‌اعتقاد کردن مردم به عوامل حضور، ایجاد اختلاف و دو قطبی کردن مردم از مهم‌ترین راهبرد‌های دشمن برای خروج مردم از صحنه است.

خطیب جمعه کنگان تاکید کرد: راهکار مقابله با راهبرد دشمن حضور مردم در مسائل سیاسی از جمله انتخابات است.

قاسمی در بخش دیگری از خطبه‌ها با تبریک حلول ماه رجب‌المرجب و فرخنده میلاد با سعادت امام محمد باقر علیه السلام و دیگر مناسبت‌های این ماه، گفت:
ماه رجب از ماه‌های بسیار باعظمتی است که رحمت بی‌پایان الهی همچون ابر بهاری در آن سرازیر می‌شود و اعمال آن از پاداش و ثواب‌های ویژه و مضاعفی برخوردار است.

وی با اشاره به مسئله مهم و سنت حسنه و موکد اعتکاف در ماه رجب و اهمیت و ارزش آن بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی اعتکاف احیاء و امروز در سراسر کشور به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است.

امام جمعه موقت کنگان در ادامه با تحلیلی بر حمله آمریکا و انگلیس به یمن گفت: به گفته یکی از رهبران انصارالله واشنگتن و لندن به‌زودی متوجه خواهند شد که تجاوز مستقیم به یمن بزرگترین حماقت آن‌ها در تاریخ بوده است.

قاسمی افزود: حمله‌کنندگان به یمن منتظر پاسخ سخت و پشیمان کننده یمن مقتدر و قوی باشند.

وی در ادامه با اشاره به سوال برخی در کشور که چرا جمهوری اسلامی ایران انتقام جنایات را نمی‌گیرد و با طرح این مهم که کشتن ترامپ و ژنرال‌های بزرگ آمریکا و اسرائیل هرگز نمی‌تواند انتقام سخت ما از عاملین جنایت و به شهادت رساندن سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شود، بیان کرد: اخراج آمریکا از منطقه و آزادی قدس شریف و تعیین سرنوشت فلسطین به‌دست ملت مقاوم و شجاع فلسطین دو هدف عمده ایران مقتدر اسلامی است.

خطیب جمعه گفت: اهداف جمهوری اسلامی در انتقام سخت فراتر از کشتن چند فرمانده و زدن چند پایگاه و مانند آن است و امروز جمهوری اسلامی با راهبرد‌های مختلف و موفق توانسته آمریکا، غرب و رژیم صهونیستی را در سراشیبی سقوط قرار داده و روز به روز دشمنان به اضمحلال و محو شدن نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند.

قاسمی بیان کرد: یک روزی دشمن در خاورمیانه، جمهوری اسلامی و کشور‌هایی مانند یمن را تهدید می‌کرد، اما امروز کارش به خواهش و التماس برای آزادی نفتکش‌هایشان رسیده است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار