سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو عضو هیئت علمی این دانشگاه در زمره برترین دانشمندان جهان قرار دارند.
کد خبر: ۱۱۴۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ 13 January 2024

«سعید جاودان سیرت» افزود: هم اکنون دو نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه در زمره یک درصد دانشمندان برتر جهان قرار دارند که امیدوارم این تعداد در سال‌های آتی افزایش یابد.

وی اعضای هیئت علمی این دانشگاه را ۲۲۰ نفر عنوان و اظهار کرد: دکتر هادی و دکتر اسفرم، دانشمندان ما هستند که از افتخارات دانشگاه علوم‌پزشکی محسوب می‌شوند.

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به توصیف کلی از دانشگاه پرداخت و خاطرنشان کرد: این دانشگاه در حال حاضر هفت هزار و ۵۰۰ پرسنل دارد.

جاودان سیرت با بیان اینکه ۹ بیمارستان دانشگاهی در سطح استان داریم، تاکید کرد: از این تعداد ۴ بیمارستان در مرکز استان آموزشی_درمانی هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۳۳۱ خانه بهداشت، ۷۷مرکز جامع سلامت روستایی و شهری، ۵۲ پایگاه سلامت شهری و ۱۱ مرکز جامع سلامت روستایی و شهری در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد فعال بوده و به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو نیز در رشته‌های پزشکی، دکترای عمومی، کارشناسی‌ارشد و کارشناسی در دانشکده‌های ما مشغول به تحصیل می‌باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد، جاودان سیرت بیان کرد: در سطح استان در ۶ رشته تخصصی، دستیار داریم که ۹۹ دستیار نیز مشغول به تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار