مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: یادبود شهدای کودک کرمان در مناطق مختلف استان با حضور پرشور جامعه هدف برگزار شد
کد خبر: ۱۱۴۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶ 13 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: یادبود شهدای کودک حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با عنوان «زائران کوچک» در مناطق مختلف استان با میزبانی مراکز کانون برگزار شد.

زهرا آبسوران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کودک و نوجوان کرمان، به برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با عنوان «زائران کوچک» در اقصی نقاط استان اشاره کرد و بیان داشت: اجرای مسابقه دلنوشته، برپایی آیین شعرخوانی، روشن کردن شمع به یاد شهدای کودک و نوجوان، ساخت لاله‌های کاغذی، نقاشی، خوشنویسی، معرفی و خواندن کتاب «عمو قاسم» و نوشتن نامه به کودکان شهید از جمله برنامه‌هایی است که به این مناسبت در استان اجرا شد.

وی با بیان اینکه هم‌زمان با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مختلفی را اجرا کردند، ادامه داد: از این رهگذر تلاش کردیم، نسل جدید را با سردار دل‌ها آشنا کنیم.

آبسوران به برپایی آیین معرفی کتاب، معرفی شخصیت، شعرخوانی، کاردستی، قصه‌گویی، دلنوشته ادبی، روخوانی کتاب، نقاشی، نشریه‌نگاری، بیان زندگینامه و خاطرات شهید سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت: با این سری برنامه‌ها تلاش می‌کنیم نسل جدید را با شهدای بزرگ کشورمان آشنا کنیم.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به مناسبت حماسه نهم دی به عبارتی روز بصیرت در مراکز کانون استان اشاره کرد و بیان داشت: این سری رویداد‌ها متناسب با ذائقه و طبع نسل جدید اجرا می‌شود تا به نوعی برای‌شان قابل فهم نیز باشد و با فرهنگ جهاد، اندیشه اسلامی و دین آشنا شوند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار