مسوول دفتر طنز حوزه هنری استان قم از برگزاری شصت و یکمین محفل طنز «قمپز» در روز چهارشنبه هفته جاری در سالن همایش کتابخانه آیت الله خامنه ای خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ 16 January 2024

به گزارش تابناک‌ قم، عباس احمدی در گفت‌وگویی اظهار داشت: شصت و یکمین محفل قمپز روز چهارشنبه، ۲۷ دی ماه از ساعت ۱۸ در سالن آمفی‌تئاتر آیت الله خامنه‌ای واقع در خیابان ساحلی برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم علاقمندان آزاد است.

مسؤول دفتر طنز حوزه هنری استان قم با بیان اینکه محفل طنز قمپز از سال ۹۳ به همت حوزه هنری استان قم در این شهر آغاز به کار کرده افزود: در این محفل، شاعران طنزپرداز استان قم با محوریت موضوع آن جلسه و یا در موضوعات آزاد، آثار خود را می‌خوانند که با استقبال خوب اهالی شعر و هنر قرار می‌گیرد.

مسوول دفتر طنز حوزه هنری استان قم بیان کرد: در هر جلسه نیز از اساتید کشوری در حوزه شعر طنز دعوت می‌شود که در این مراسم حضور یابند و ضمن شعرخوانی، آثار شاعران جوان را گوش دهند و مواردی که نیاز است را گوشزد کنند که در شصت و یکمین قمپز، طنزپردازان شناخته شده‌ای همچون؛ ناصر فیض، سعید بیابانکی، امیدمهدی‌نژاد و حجت الاسلام مهدی پرنیان مهمان و دیگر طنزپردازان شهر قم خواهند بود و جدیدترین آثارشان را در جمع حاضران قرائت می‌کنند.

وی تگفت: طبق روال گذشته تعدادی از طنزپردازان شهر قم از جمله حسین صادقی، محمدحسین مهدویان، سیدمحمد حسینی، سیدجواد میرصفی، نوراسادات نمایی و علی بهاری جدیدترین آثارشان را در این محفل ارائه خواهند کرد.

احمدی ادامه داد: این محفل به همت حوزه هنری استان قم و با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایرانیان و نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر قم برگزار می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار