نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی گفت: نقش آفرینی مردم در موضوع انتخابات بسیار مهم و اثرگذار است و اگر می‌خواهیم کشور در موضوعات مختلف رشد کند باید در انتخابات شرکت و انتخاب درست داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳ 19 January 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده، ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز این شهرستان اظهار کرد: پیامبر اکرم در مورد حضرت علی علیه‌السلام می‌فرمایند، من و تو پدران این امت هستیم، به همین دلیل روز ولادت این امام را روز پدر می‌نامیم.

نماینده، ولی فقیه در خراسان‌شمالی در ادامه افزود: تحول و قوی شدن ایران در انتخاب است؛ نقش آفرینی مردم در موضوع انتخابات بسیار مهم و اثرگذار است و اگر می‌خواهیم کشور در موضوعات مختلف رشد کند باید در انتخابات شرکت کنیم و مسوولین و نمایندگان خوب را انتخاب کنیم.

وی بیان داشت: باید نماینده‌ای انتخاب کنیم که خود را بر مردم ترجیح ندهد و همیشه میان مردم باشند، یکی از ویژگی‌های منتخب این است که باید ولایت‌مدار باشد.

امام جمعه بجنورد در ادامه بیان داشت: در ماه رجب بهترین اعمال اعتکاف است در این ایام ۳ روز تمام در خانه خدا از مادیات دور می‌شویم و به راز و نیاز بپردازیم.

وی ادامه داد: انتقامی که سپاه پاسداران از تروریست‌ها گرفت، عادلانه، دقیق و همراه پیام بود.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار