سپاه شهدای آذربایجان غربی با صدور پیام تسلیتی اعلام کرد: جزییات آیین تشییع و تدفین مرحوم آقای زین العابدین رضوی خرم متعاقبا اعلام می شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹ 20 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله وإنّا إليهِ رَاجعُون

 

سردار عاشورایی و جانباز هشت سال دفاع مقدس، زین العابدین رضوی خرم، فرمانده اسبق سپاه شهدای استان آذربایجانغربی، پس از عمری مجاهدت در راه آرمان های نظام و انقلاب و تحمل جراحات ناشی از جنگ، دعوت حق را لبیک گفته و به یاران شهیدش پیوست‌.

این برادر عزیز عمر خود را در کسوت پاسداری و جهاد در راه انقلاب و خدمت به ملت بزرگ ایران صرف کرد و چه در دوران پاسداری و چه در دوران مسئولیت سنگین استانداری، با پرکاری و پیگیری های مستمر، کارنامه ای درخشان از خود به یادگار گذاشت.

سردار خرّم از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱ جانشین فرمانده «سپاه شهدا» آذربایجان غربی و در فاصله سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۶ به عنوان فرمانده آن فعالیت می‌کرد از ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ فرماندهی «سپاه عاشورا» در آذربایجان شرقی را بر عهده داشت.

در صدق اخلاص و جان بر کف بودن ایشان در راه انقلاب و اسلام، همین بس که علاوه بر کار شبانه روزی در ایران اسلامی، در ایام رعب و وحشتی که تروریستهای داعش و گروههای تروریستی بعنوان دست پرورده های نظام استکباری بر کشورهای منطقه حاکم کرده بودند، ایشان با روحیه شهادت طلبانه در جبهه های مقاومت و در سرزمین شامات حاضر شد و حتی چندین ماه به اسارت گروههای تروریستی درآمد و در زیر سخت ترین شکنجه ها قرار گرفت.

پس از آزادی و بازگشت به میهن، محکم تر از قبل و ایستاده تر از همیشه راه شهیدان را ادامه داد و ذره ای از این مسیر کوتاه نیامد.

رضوان الهی بر ایشان باد انشاالله.

سپاه شهدای استان آذربایجان غربی درگذشت این رزمنده خستگی ناپذیر و ولایی را محضر رهبر معظم انقلاب (مدظلله العالی) و خانواده مکرم ایشان و مردم شریف استان، تسلیت گفته و از خداوند متعال برای بازماندگان آن بزرگمرد انقلابی، صبر جزیل و برای شادی روح وی، علو درجات را طلب می کند.

 

*جزییات آیین تشییع و تدفین آن فقید متعاقبا اعلام می شود.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار