فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک از برگزاری یادواره شهدای این شهرستان در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰ 20 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ مهدی علی زمانی اظهار کرد: یادواره‌های شهدای محلات، شهر‌های آبیک، زیاران، خاکعلی و قشلاق و تعداد بسیاری از روستا‌ها برگزار شده و یادواره شهدای شهرستان آبیک همزمان با آغاز دهه فجر، در روز ۱۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در یادواره شهدای شهرستان آبیک که در سالن ۹ دی سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک برگزار خواهد شد، از قشر‌های مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا دعوت به عمل می‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک بیان کرد: یادواره شهدای شهرستان آبیک به صورت خودجوش و به همت گروه‌های جهادی، مردمی و هیات‌های مذهبی برگزار می‌شود و سخنران کشوری در آن سخنرانی خواهد کرد.

علی زمانی اقتدار ایران اسلامی را از دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان و شهدا ذکر کرد و گفت: دفاع هشت ساله رزمندگان و شهدا بود که سبب بیمه شدن کشور شد و چشم طمع دشمنان از ایران اسلامی برداشته شد.

وی ادامه داد: ایستادگی ملت ایران و دفاع مجاهدانه شهدا و رزمندگان اسلام سبب پیروزی ما در برابر رژیم بعثی و چندین کشور قوی شد و اگر پیروز نمی‌شدیم فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت به دنیا صادر نمی‌شد که به برکات خون شهدای گرانقدر بوده است.

این مسوول نظامی با اشاره به اینکه در ایام عملیات کربلای ۴ و ۵ قرار داریم، تصریح کرد: عملیات کربلای چهار، مقدمه عملیات کربلای پنج بود که پس از متوجه شدن دشمن از عملیات کربلای ۴، فکر می‌کرد ایران مانند هر سال یک عملیات بزرگ انجام می‌دهد، اما کمتر از ۲۰ روز بعد از عملیات کربلای چهار، دشمن را فریب دادیم و با انجام عملیات کربلای پنج زمین‌های بسیاری که به تصرف دشمن درآمده بودند، توسط رزمندگان آزاد شد و فتح الفتوح بود.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک اذعان کرد: رزمندگان و شهدا فقط برای فتح سرزمین در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل مبارزه نمی‌کردند بلکه پیروزی واقعی که به دنبالش بودند صدور ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی بود که امروز شاهد تحقق این مهم در کشور‌های مختلف هستیم.

علی زمانی در پایان تاکید کرد: باید قدر دستاورد‌ها و ارزش‌های شهدا را بدانیم و بتوانیم با حرکت در مسیر نورانی آنان، دین خود را نسبت این بزرگواران ادا کنیم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار