شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان در ۸ منطقه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ 18 January 2024

شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز پنجشنبه بیست و هشتم دی با میانگین ۷۸ AQI وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۶۷، بزرگراه خرازی و خیابان فیض با ۹۱، دانشگاه صنعتی با ۸۵، رودکی با ۹۸، زینبیه با ۸۰، خیابان فرشادی با ۷۱، خیابان میرزا طاهر با ۹۷ و ولدان با ۸۶ AQI در وضعیت زرد و قابل قبول است.
همچنین امروز شاخص هوا در سجزی با ۳۰ و در مبارکه با ۳۹ AQI وضعیت پاک ثبت شد.
اما شاخص هوا همچنین در ایستگاه میدان انقلاب با ۱۱۲، پارک زمزم با ۱۱۳، خیابان پروین اعتصامی با ۱۰۳، رهنان با ۱۲۱، سپاهان‌شهر با ۱۰۷، کردآباد با ۱۴۶، قهجاورستان با ۱۳۳ و زرین شهر با ۱۲۴ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
این در حالی است که ایستگاه سنجش آلودگی هوا در ایستگاه سنجش کیفی هوا در خیابان‌های احمدآباد، استانداری وهمچنین شهر‌های مجاور اصفهان از جمله خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار