رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد؛
رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: کشاورزان گیلانی با همراه داشتن کارت ملی و مراجعه به مراکز خدمات دولتی و غیردولتی می‌توانند نسبت به دریافت حواله کود مزرعه خود اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ 22 January 2024

صالح محمدی در گفت وگو باخبرنگارتابناک گیلان اظهار کرد: ثبت اطلاعات بهره‌برداران در سامانه پهنه‌بندی در مراکز دولتی خدمات کشاورزی پیش شرط صدور حواله و احراز هویت بهره‌برداری در سامانه پایش کود است.

وی آغاز زمان دریافت حواله کود کشاورزی را اول دی ماه سال جاری کشاورزان اعلام کرد و افزود: تعرفه تعدیل شده برای دریافت حواله کود صرفاً در مراکز خدمات غیردولتی است که از سوی کشاورزان پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از واسپاری بخشی از امور سازمان جهاد کشاورزی در اجرای قانون افزایش بهره‌وری کشاورزی به مراکز خدمات غیر دولتی خبر داد و اضافه کرد: این مراکز هم اکنون در شهرستان‌های رشت، خمام، املش، لنگرود، رضوانشهر و ماسال به طور کامل مستقر و آماده خدمت بوده و همچنین در سه شهرستان آستانه اشرفیه، شفت و انزلی به زودی مراکز غیر دولتی راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت کود نسبت به سال گذشته افزایش نداشته است، افزود: کود کماکان به قیمت اول سال جاری در کلیه کارگزاری‌های مجاز عرضه می‌شود و همچنین برای اطلاع از قیمت کود، کارگزاران موظف هستند نسبت به نصب جدول قیمت به تفکیک نوع کود در معرض دید کشاورزان اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار