سرپرست مدیریت کل بنادر کیش از میزبانی بیش از ۲۶ هزار مسافر از اقصی نقاط کشور که از مسیر دریایی جزیره کیش را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ 22 January 2024

به گزارش «تابناک جزیره» به نقل از رویکرد کیش، داریوش حامد خواه با بیان این که دی ماه امسال تعداد ۲۶ هزار و ۴۶۲ نفر مسافر از مسیر دریایی به جزیره کیش سفر کرده بودند، اظهار داشت: در یک ماه گذشته بیش از ۲۵ هزار نفر مسافر پس از دریافت خدمات مطلوب بندری و گردشگری جزیره کیش را به شهر مبدا ترک کردند.

حامدخواه در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: بندر تجاری کیش دی ماه امسال با بهره گیری از امکانات و تجهیزات هوشمند موجود در این حوزه؛ میزبان تعداد ۴ هزار و ۵۹۴ دستگاه خودروی سواری ورودی به این منطقه بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ارائه خدمات شایسته به تعداد ۴ هزار و ۳۵۰ دستگاه خودرو خروجی توسط لیندینگ کراف‌ها از جزیره کیش، افزود: بندر تجاری کیش با برخورداری از ظرفیت‌های ارزشمند در حوزه ارائه خدمات بندری، حفظ قوانین و کنوانسیون ها؛ به عموم مسافران و گردشگران که قصد سفر به جزیره کیش را دارند نقش مهمی را در حوزه گردشگری و اقتصادی ایفا می‌کند.

گفتنی است، بندر تجاری کیش یکی از مبادی و شاه راه‌های اصلی ورود به جزیره کیش هر ساله میزبان شمار زیادی از مسافران و گردشگران از نقاط مختلف کشور است و نقش محوری این بندر با هدف تبدیل شدن جزیره به بندر واسطه و ارائه کننده خدمات پشتیبانی به بنادر داخلی و بنادر کشور‌های اطراف را بر عهده دارد.

شایان ذکر است یکی از ماموریت‌های اصلی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش رونق بخشی اقتصادی و گردشگری این منطقه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار